יורם אריה
בתאריך 22/06/2019
הגענו השבוע למסעדה עם שובר לארוחה שנרכש באתר באליגם.
בהזמנת המקום ציינו בפירוש שההזמנה היא עם שובר, לא נאמר לנו שיש בעיה כלשהי.
כאשר הגענו הסתבר לנו שהאתר עבר לכינוס נכסים יום לפני שהגענו (ההזמנה בוצעה כשבוע לפני).
המסעדה סירבה להעניק לנו שירות בטענה שהם לא קיבלו את הכסף (לגיטימי).
מה שלגמרי לא לגיטימי ולכן לעולם לא נחזור לטייגר לילי -
1. המסעדה לא טרחה לעדכן על הבעיה (למרות שידעה שההזמנה היא לשובר). יצאנו, שילמנו עוד כסף על ביביסיטר וחניה. המסעדה לא מצאה לנכון לעדכן על הבעיה ולהקטין את הנזק
2. המסעדה התיחסה אלינו באופן מגעיל ורצו שנעזוב. לא נתנו אפילו מים ועל מנת לשוחח עם המנהל המתנו חצי שעה
3. נוצר מצב שאנו שילמנו על ארוחה שהם פירסמו והציעו מחיר מלא והמסעדה שפירסמה ציפתה שרק אנו נספוג את מלוא הנזק והעלות בסיטואציה ללא כל השתתפות מצידם (נזק 100% לנו על ההענות להצעה שלהם, נזק 0% לטייגר לילי)
4. המסעדה לא מצאה לנכון להציע לנו לאכול בהנחה או כל חלופה אחרת שמספקת מענה שירותי למצב שנוצר (למרות שיצאנו מהבית, נסענו עד אליהם וכבר ישבנו אצלם בשולחן)
5. מנהל המסעדה (יניב) היה מגעיל לחלוטין. צעק עלינו בטלפון והסביר לנו שהם לא צד בענין ולמה אנחנו משוחחים אתו במקום לפנות לאתר (שהם מכרו דרכו שוברים). גיכח לשאלתנו מדוע הם לא התקשרו וחסכו לנו הגעה ועלויות מיותרות (מה אתם חושבים שאני אודיע לכולם?) ובסוף הכריז שבזבזנו לו מספיק זמן ופשוט ניתק לנו את השיחה בפנים.
אנו ממליצים לשקול האם נכון להגיע למקום שככה מתייחס ללקוחותיו. אנחנו בוודאי שלא נחזור לשם.