אלי מירון
בתאריך 30/01/2019
אין לי חוויה מהמקום. לפני מס' חודשים הזמנו תור, לחודש פברואר. נאמר לנו שתינתן לנו תזכורת של שבועיים מראש. יומיים לפני התאריך ה"מיוחל", נשלח אלינו מסרון לאישור, ותוך פחות משעתיים צלצלו לברר האם נגיע. מכיוון שהמועד היה די מפתיע וללא התראה, ביקשתי להגדיל את מס' האנשים ל-5, כדי שילדיי ילכו במקומי. ניסיתי לדחות זאת בשבוע, ונאמר לי שהמועד הבא יהיה רק בחודש יולי. אז עם כל הכבוד( שבכלל אין), ייתכן וארוחת הבוקר שלכם היא לתפארת 7 כוכבי מישלן, אותנו לא תראו אצלכם. תתביישו ולפני שאתם קובעים תור לחצי שנה מראש-תנסו ללמוד לכבד את הלקוח ולא להתייחס בזלזול. אם היו כוכבים ב"מינוס" לדירוג, הייתם זוכים ל 5 מאיתנו. אפס ביחסי אנוש