שקמן
בתאריך 23/07/2011
התיישבנו והזמנו. בתחילה קיבלנו שירות אדיב מהמלצרית שהסבירה בכיף על כל מיני סוגים של אלכוהול.
היינו שעה בשולחן פינתי שקרוב לבר.
יש לציין שאת הקוקטיילים (שהיו 50% מהמנות שהזמנו) הכינה ברמנית בודדה שעבדה עליהם אחד אחרי השני, כך שחיכינו במצטבר רבע שעה כדי שכל מה שהזמנו ישב בשולחן.
חלפה שעה, ומלצרית אחרת ביקשה ממנו לעבור למקום אחר בפאב, והסברנו לה שאנחנו לא רוצים כי התמקמנו וטוב לנו איפה שאנחנו.
חבר ואני התווכחנו ביננו, ובעל המקום התערב והתווכח איתנו. הסברנו לו שטוב לנו איפה שאנחנו ולא מעוניינים לעבור מקום אחרי שישבנו שם במשך שעה.
הוא התווכח - טען שהוא בעל העסק והוא מחליט איפה נשב, אז הסברתי לו שבעסק שלי אני לא מזיז ארבעה לקוחות לשולחן אחר רק כדי שזה יפנה לי מקום אחד על הבר, במיוחד אחרי שהם ישבו שם כל הערב - זה מזלזל ומעורר הרגשה של "לכו", אלא הייתי מבקש יפה ואם מסרבים לי מקבל את זה ומנסה לפתור בדרך אחרת.
בעל המקום התעצבן ודרש שנלך. הגיש לנו חשבון וקרא "קח, בעל-הבית".
חוצפן אמיתי!
לחשוב שהייתי הולך לשם הרבה פעם!
אני לא יודע מי בעל הפאב כרגע ואם זה אותו אחד כל השנים, אבל לצערי הוא לא יודע איך לארח לקוחות - הוא הרס לחלוטין את השהות שלנו בפאב וגרם לי אישית להתחרט על הרבה פעמים שישבתי שם.
חבל שמציון רמת שירות "בסדר" (מלצריות טובות, בר איטי) אני נאלץ לקבוע "על הפנים" בגלל גישת "הלקוח תמיד טועה" של מנהל העסק ששגה ולא התנצל על כך.