מיכל
בתאריך 27/06/2015
כשהתקשרנו להזמין מקום - אמרו לנו שהתפריט הוחלף. מאחר ואכלנו בעבר בג'ויה, חשבנו שיהיה בסדר. היה נורא ואיום!
ראשית - המלצר לא שלט בתפריט החדש וקרא אותו מהניר, לא ידע מה מכילות המנות (ויש אצלנו רגישויות ושנאות) וכל שלושים שניות הלך לברר.
אוקיי, תפריט חדש ומלצר מגומגם, אבל לא לדעת איזו בירה יש לכם? גם זה התחלף? חוסר הבקיאות של המלצר גרר את תהליך ההזמנה - למעלה מחצי שעה...
שנית-הגענו קבוצה של 13 איש, עם מבוגרים שחלקם מעל ל-85. בתפריט החדש, המנות היו ללא תוספות לטעמנו, וביקשנו להחליף רוקט בפולנטה (שהופיעה במנה אחרת). גם מנהלת המשמרת סירבה, ורק לאחר בקשה אסרטיבית וגם איום מרומז שנקום ונלך, הסכימה להוסיף פירה. זה הופיע אחר-כך בחשבןן -19 ש"ח ל-2 כפות פירה.
מים - החוק מחייב להגיש מי שתיה צוננים לשולחן. המים היו חמימים (כן, אפילו לא טמפרטורת החדר, טובים לרחצה, אבל לא לשתיה), וטעם תפל נוראי בהם - ממש לא מי שתיה. ביקשנו קרח ולימון - לא קיבלנו.
מנת פתיח "פטריות ואספרגוס" - מנהלת המשמרת היללה אותה. היתה תפלה להחריד, ברוטב לא מזוהה ולא טעים. רק את מעט האספרגוס שבה לא הצליחו להרוס. 49 ש"ח בשביל זה?
מנת הדגים - בעבור 92 ש"ח למנה, ציפינו לקבל מנת דג סבירה. קיבלנו "דגימה" או "דוגמית". כשהתרעמנו - קיבלנו הסבר שזה 200 גר' דג. כנראה 100 קרח או תוספת מים ו-100 גר דג. לשם תחושת כמות שלכם - בערך רבע דניס. ממש בושה וחרפה!
מנת "נתח הקצבים" - הגיעה פושרת. כשהחזרתי - קיבלתי אותה מחוממת. כך שבמקום MEDIUM RARE הגיעה DONE. ללא בושה בכלל. החזרתי את המנה, וביקשתי מנה אחרת - ריטולו, שבתי אכלה ונהנתה ממנה.
מנת ה"ריטולו" - מנה של מאפה שבתוכו ירקות. הבצק היה לא אפוי. הוחזר אחר כבוד.
פיצוי של 4 קינוחים (ל-13 איש) בהחלט לא פיצה על החוויה....
רק מטעמי נימוס השארנו 10% שירות. לא מגיע להם בכלל - לא למסעדה, לא למטבח, לא למלצר, ולא למנהלת המשמרת.
הפסידו אותנו לתמיד!