מאיה פ
בתאריך 02/09/2016
ביום שישי ה2.9 בעלי הגיע לסניפכם לאחר שביצענו הזמנה באינטרנט עם שובר שקיבלתי ליום הולדת מהחברה בה אני עובדת.
בשובר היו אפשרויות לבחור מסעדה או מתנה אחרת, ואנחנו בחרנו בכם מתוך ידיעה שאנחנו מכירים את האוכל והשירות.
אך האכזבה הייתה גדולה, כנראה בגלל שהגיע עם שובר היחס של המלצרית היה ממש לא מסביר פנים ואף מזלזל. היא לא ידעה איך לקבל את השובר וגם ביקשה מבעלי לחפש מאיפה הוא קיבל את המתנה - למרות שבשובר בפירוש היה רשום ibonus, חשוב לציין ששבוע שעבר כשהגענו ורצינו להתיישב לא היה מקום ואז נאמר לנו שאין בעיה לקבל את השובר.
איך יכול להיות מצב שבו חלק מהמלצרים יודעים ומכירים את ההתנהלות ואחרים לא?
איך נוצר מצב שמלצרית מדברת לבעלי כאילו הוא אחרון הלקוחות?
בגלל שהוא בא עם שובר ולא כסף מזומן?
זו פשוט חוצפה, אנחנו ממש לא נחזור אליכם יותר ובטח שלא נמליץ עליכם לחברים.
השירות גרוע, היחס משפיל.
ולדעתנו שירות הוא מעל הכל.