שמעון קוצ'ינסקי
בתאריך 28/10/2015
אישית, אוהב את המסעדה וזה לי ביקור חמישי במקום! בדרך כלל מגיע עם חברים אך היום שיכנעתי את אשתי לבוא איתי ולהיווכח בעצמה עד כמה המסעדה טובה. התוצאה הבלתי צפוייה - הלם טוטלי !!! גם שלי, ובמיוחד של אשתי, לנוכח התנהלות שירותית שערורייתית במידה שלא תיאמן. ולהלן סיפור המעשה: הגענו היום (יום שלישי ה- 27 לחודש), בסביבות השעה 13:30 והזמנו 2 מנות עיקריות, כאשר אחת מהן עיסקית, שבמסגרתה מקבלים גם 2 מנות ראשונית, הכלולות במחיר העיסקית. עקב טעות של המקום (שעליה טרחה המלצרית להתנצל, עם כי בדיעבד ובמאוחר מאד), הרי שגם אחרי שכבר סיימתי לאכול את המנה העיקרית שלי, עדיין לא הגיעה אלינו משום מה המנה העיקרית של העיסקית שהוזמנה ע"י אשתי, כך שבסופו של דבר ביקשנו לוותר עליה ולקבל חשבון. מה נדהמנו לגלות, "שהעמיסו" על החשבון בדרך עקיפה "ומתחכמת" את עלות המנה שלא אכלנו, וזאת ע"י כך שחוייבנו בעלות 2 המנות הראשונות, שהיו אמורות להיכלל במחיר העיסקית, ואשר עלותן כמעט זהה למחיר כל העיסקית!. כאשר הסבנו את תשומת לבה של המלצרית, הגיעה לשולחננו האחראי במקום (שעקב ההלם מהתנהגותו, אפילו שכחנו לשאול לשמו ונוכל רק להגיד שמדובר בבחור מזוקן ורחב גרם - הבעלים?). האיש שמע את סיפור המעשה, לא התנצל כלל ואמר כי המטבח הניח כנראה שאנו אוכלים ביחד את המנות העיקריות ולכן המתין שנסיים את המנה העיקרית הראשונה, לפני שהכין את השנייה. עניתי לו כי תשובתו ממש לא מקובלת ואז הטיח בנו בגסות רבה ובכעס: "תשלמו כמה שאתם חושבים ואל תגיעו לכאן יותר !!!". עניתי לו כי נשלם את מחיר הארוחה בשלמותה ואכן נקבל את עצתו שלא לפקוד יותר מסעדה זאת. שילמנו את מחיר כל הארוחה, כולל המנות שלא קיבלנו ויצאנו בעוגמת נפש גדולה.