מירה קלאוס ניטצקי
בתאריך 05/11/2016
הזמנו מקום לשמונה איש לשעה 9 בערב. עד תשע וחצי איש לא ניגש לשולחננו. קראנו למלצרית.
כל אחד הזמין שתיה (6 בירה, 2 וויסקי) ומנות (סלט, רוסטביף, שניצלונים בבירה וסטיק).
הגיעה הבירה - מצויינת. וכמוה הוויסקי.
המלצרית הביא צלחת עם בייגלך לזוג אחד. ביקשנו לשאר הזוגות.
תשובתה" "זה בא רק עם בירה" נו...........ומה הזמנו?
המנות: סלט קיסר - נפלא, רוסטביף טוב מאוד. סטייק טוב מאוד.
אבל......למה לא להביא את המנות העיקריות ביחד? זוג אחד קיבל את המנה העיקרית כששאר השולחן כבר סיים.
עברה חצי שעה ולא הגיעו לפנות ! גם לא שאלו על קינוחים !!!
לסיום שני שיאים שליליים: החשבון שולם (כולל תשר 15% - שהאמת בכלל לא הגיע למלצרית) בשלושה כרטיסי אשראי ומזומן (אחד).
המלצרית חזרה עם שני כרטיסי אשראי.
חסר כרטיס אמרנו. "לא נתתם לי" ענתה.
נו באמת. לפחות לכי ותבדקי.
בעל הכרטיס הכועס קם וניגש לקופה. כרטיס האשראי נמצא לידה. לא חוייב בתשלום. הלו ! איך בכלל סגרת חשבון על השולחן.
בחוץ חיכו לנו בחור ובחורה (כנראה מנהל המשמרת) ושאלו למה צעקנו על המלצרית. סיפרנו על השירות הרע ועל כרטיס האשראי. "היא חדשה" אמרה הבחורה. אז תעזרו לה ותלוו אותה.
הבחור בכלל הגזים:" טוב. אז אל תבואו לפה יותר"
הלקוח תמיד צודק. שמעת על זה ? תתנצל. תנסה. אולי תשקול לפצות.
אגב, בעל הבית לא נכח במקום. הוא יודע מה קורה כשהוא לא נמצא?