מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > 'טייגר לילי' חוגגת יום הולדת 5

'טייגר לילי' חוגגת יום הולדת 5


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

 

טייגר לילי הינה מסעדה תאילנדית אותנטית, בניצוחו של השף יניר גרין. המסעדה מציעה תפריט מגוון עם עושר רב של טעמים וריחות כמו בתאילנד, המושפע מאד מאוכל הרחוב של בנגקוק ומתבסס על חומרי גלם טריים. בין יתר המנות, אשר רבות מהן מבוססות על מתכונים מסורתיים, מוצעות גם מנות דגל מהמטבח התאילנדי, דוגמת: מרק טום יאם, סלט הסום טאם, פאד קא פאו ועוד. מלבד לתפריט האוכל יוצא הדופן, וההקפדה וההשקעה בעיצוב, במסעדה אף נותנים מקום של כבוד לאלכוהול עם מבחר יינות, בירות וכהילים. במסעדה מוצעות גם מנות לילדים, מנות לצמחונים ומנות ללא גלוטן. מתפריט טייגר לילי ניתן אף ליהנות באמצעות שירות המשלוחים.

 

5 המנות, שיוצעו לכבוד חגיגת יום ההולדת, הן שילוב של מנות חדשות ומנות ספיישל אהובות מכל השנים: יאם קוטייאו – סלט פרגית עם אטריות אורז דקיקות, כוסברה, בצל ירוק, נענע, נבטים וקריספי שאלוט ברוטב דגים, תמרינדי ואויסטרס (38 ₪, מנה ראשונה); יאם פלא מוק – קלמארי חלוט עם סלרי, בצל ירוק, שום, צ'ילי, רוטב דגים ומיץ לימון (40 ₪, מנה ראשונה); לאפ גאי – חזה עוף קצוץ עם בצל ירוק, כוסברה, בצל סגול, אורז קלוי, פלפל שאטה, רוטב דגים ומיץ לימון (42 ₪, מנה ראשונה); פלא יאנג – דג דניס שלם על הגריל ממולא בכפיר ליים, למון גראס וגלנגל. מוגש לצד סלט פפאיה עם אננס טרי, נבטים ובצלצלי שאלוט ברוטב צ'או צ'או (109 ₪, מנה עיקרית); נו מנאו - מדליוני פילה בקר על מצע של קריספי נודלס, בוק צ'וי, בצל ירוק ופטריות אנוקי (109 ₪, מנה עיקרית).

בגזרת האלכוהול – הסועדים יוכלו ליהנות מ-5 צ'ייסרים ב-50 ₪ בלבד. את הצ'ייסרים ניתן יהיה לבחור מבין הכהילים הבאים: ויסקי, קמפרי, וודקה, עראק וטקילה.

טייגר לילי רמת החייל
הברזל 32, רמת החייל, תל אביב