מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מנות קיץ במסעדת טייגר לילי

מנות קיץ במסעדת טייגר לילי


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

ספיישלים של קיץ במסעדת 'טייגר לילי ת"א'

 

מסעדת 'טייגר לילי ת"א', התאילנדית האותנטית, מציעה מנות קיץ מיוחדות חדשות.

 

בין הספיישלים הקייצים המוצעות לסועדים: מנה ראשונה של ספרינג רול - דפי אורז במילוי חביתה תאילנדית, טופו מבושל בסויה, פטריות שיטאקי, נבטים, בצל ירוק, נענע וכוסברה, ועליהם רוטב צ'ילי ולימון (29 ₪); מנה ראשונה שלמיני ספריבס עם בצלצלי שאלוט, גזר וג'ינג'ר ברוטב שעועית שחורה, המוגשים על פאק בונג (39 ₪); ומנת ביניים של חציל ופאק קנה - חצילים עם קנה, בצלצלי שאלוט, בוטנים ונבטים, ברוטב צ'ילי, תמרינדי ורוטב צדפות, מעליהם קריספי שום וצ'ילי מוחמץ (42 ₪).

 

מנות הקיץ החדשות מצטרפות לתפריט הקבוע ולמנות הקלאסיות והאהובות המוצעות במסעדה, דוגמת: סום טאם - סלט פפאיה ירוקה עם עגבניות שרי, בוטנים, שום,לימון, רוטב דגים, סוכר דקלים וצ‘ילי חריף; יאם וון סן - סלט אטריות שעועית, עם שרימפס או עוף או טופו, בצל סגול, בצל ירוק, סלרי, עגבניות שרי,כרוב סיני, כוסברה, בוטנים ומיץ לימון; ויאם פאד תאי רום מיט - פירות ים (מולים, שרימפס, קלמרי) בווק עם אטריות אורז דקיקות, עלי פאקצ'וי ובצלצלי שאלוט,ברוטב צדפות ושום.

 

"ביצירת הספיישלים של הקיץ ראיתי את בנגקוק לנגד עיני וניסיתי להרכיב מנות, שייצגו את המטבח התאילנדי המקומי כמות שהוא. בנוסף, רציתי ליצור מנות, שיתאימו לעונה, דוגמת השימוש בפאק בונג ובקנה, שהינם ירקות קיציים ובריאים, או הספרינג רול, שהיא מנה קיצית המוגשת בטמפרטורת החדר.", מסר יניר גרין, שף ושותף מסעדת 'טייגר לילי'.

 

טייגר לילי ת"א – הברזל 32, רמת החייל

1-700-70-70-97,  https://www.facebook.com/tigerlillyTLV

טייגר לילי רמת החייל
הברזל 32, רמת החייל, תל אביב