זהו הביקור השני שלנו במקום; לשמחתנו הדברים הטובים השתמרו ... ולאכזבתנו הדברים הלא טובים לא השתפרו.
לצד הדברים הטובים אציין קודם כל את האוכל, שנשאר באותו רמה: עשוי לרוב טוב עד טוב מאוד, עם דמיון, הקפדה בעשייה ובמראה ובעיקר טעים. גם האווירה נעימה, בזכות אולם האוכל המהנה ומתוחזק היטב, דברי האומנות שבו, והכיסאות הנוחים. נכון שבהתחלה המוזיקה הייתה רועשת מדי, עד כדי כך שלא יכולנו לשוחח בינינו וגם לא להחליף מידע עם המלצרים, אך (אחרי מספר פניות) עוצמת הקול עוממה כראוי.
וזה מביא אותי לצד הדברים הפחות טובים, שהעיקר בהם השרות החובבני. נתחיל בכך שהמלצרית החביבה לא הבינה כלום באוכל; למשל לשאלתנו איך סטייק סינטה העגל עשוי, התשובה הייתה: בתנור. כאשר התעקשנו שהדבר לא סביר, הלכה לברר וחזרה עם העדכון: עשוי על הגריל, בינוני (מדיום). דוגמא אחרת: כאשר הזמנתי מקום, ציינתי שיש יום הולדת לאחד הסועדים וביקשתי לתאם את מועד הבאת ההפתעה; לכך נעניתי שויולט לא מאורגנת לכך. לכן, הבאתי איתי אריזת זיקוקים וביקשתי להביאו דולק, עם המנה האחרונה. מה שהמלצרית עשתה, עם כי בעיתוי לא מדויק: הזיקוקים הודלקו זמן רב מראש וכאשר הגיעו לשולחננו, היו כבר כבויים. בנוסף, המלצרית הביאה לאחר מכן את האריזה עם יתרת הזיקוקים לשולחן (כמובן שהצעתי לה לשמור אותם ללקוח אחר, או לצרכי תרגול לפעם הבאה).
אבל אני חייב לסיים עם עוד סיפור, הפעם מביקורנו הקודם, גם בו היה אוכל מצויין. בפעם ההיא הבאנו איתנו בקבוק יין יוקרתי ומשובח, שקיבלנו מאורח מחו"ל, אותו המלצרית חילצה כראוי ומזגה בכוסות. באולם האוכל הייתה אז משום מה כמות בלתי סבירה של זבובים. אחרי שהתיישבנו, ביקשנו מהמלצרית לעזור והיא אמרה שתדאג לכך. תוך כדי הארוחה, מטרד הזבובים גדל כל הזמן והללו החלו ליפול באוכל וביין ונאלצנו לזרוק חתיכות אוכל ולשפוך כוסות יין שבהם הזבובים טבעו. שוב קראנו למלצרית בעניין ואז היא אמרה שהנושא כבר טופל: שלחו את אחד מהעובדים לעיר לקנות משהו נגד הזבובים, וקרוב לוודאי שעוד מעט יגיע (לא חשבו להציע להחליף את האוכל או את היין...). חובבנות – אמרנו?