אהרון ט - על מסעדת כרמים 27/05/2017
aharontr@gmail.co
אכלנו היום 27/5/17 בצהריים במסעדה. הזמנו לראשונות סלט שורשים וטורטליני אפונה ירוקה, המנות היו טעימות והוגשו מהר יחסית. לעיקריות הזמנו סטייק סינטה 300 גרם ודג לברק שלם. זוגתי נהנתה מאד מהסינטה. אני ניסיתי לאכול את הדג, כשהגעתי למחצית המנה - התגלה לפתע כי הדג לא היה ״מוכן״, התגלו סימני דם ברורים על השידרה וובשרו היה ״לא מבושל״ בלשון המעטה. נתקפתי בתחושת קבס! כשהתעשתתי קראתי למלצרית והראיתי לה את המנה. מיד לקחה את הצלחת ואמרה שהיא מראה את המנה למנהלת. עד כאן - תקין.
כששבה אלי הודיעה:...המנהלת ״הסכימה״ להחליף את המנה... מה תרצה? הזמנתי שוב את אותה מנה. הפעם חיכיתי זמן ניכר עד שיצאה המנה החדשה. בינתיים זוגתי סיימה את ארוחתה ואני עדיין ממתין... לבסוף היגיעה המנה - הפעם היתה אפילו קצת ״שרופה״ - אכלתי.
כשבקשתי החשבון ראיתי להפתעתי כי חוייבתי עבור 2 מנות הלברק!!! בקשתי את מנהל המסעדה - אך היגיע אחראי המשמרת. אמרתי לו כי ממסעדת שף ברמתו של השף רפאל סהר - הייתי מצפה לא לראות חיוב כלל עבור הדג ובכל מקרה לא לקבל חיוב כפול!!! הלך לתקן החשבון וחזר עם חיוב רגיל כאילו כלום לא אירע. שילמתי והלכנו משם! לא נשוב לשם!!!
מסעדה ברמה כזאת שאף לא טורחת להציע פיצוי כל שהוא על עוגמת הנפש??? אף לא קינוח על חשבון הבית??? שלא לדבר על כך שבכל מסעדה שמכבדת את עצמה לא היו מחייבים כלל עבור הדג הזה!!! זה מקרה חמור יותר ממציאת שערה בתוך המנה!!!
המנהלת הסכימה! להחליף המנה...שום התנצלות שום הבעת צער, כלל לא טרחה להגיע לשולחן!!!
אכלתי במסעדות שף בימי חיי...על שערה שנמצאה במנה - הוזמנו לארוחה חדשה כולה על חשבון הבית במסעדת שף אחרת.
כדאי שתפנימו איך מתייחסים ללקוחות.