רוני א.
בתאריך 14/03/2015
התיישבתי וחיכיתי שייגשו אלי על מנת שאוכל להזמין (הם לא מאפשרים להזמין ולקבל את האוכל בדלפק, אלא מבקשים מלקוחות להתיישב ולהזמין מהמלצרים שמסתובבים בינות לשולחנות--בסדר! אין לי שום בעיה עם זה!). חיכיתי כרבע שעה ואיש לא נגש אלי. ראיתי מלצרית מרחוק ונופפתי אליה-משנגשה אלי הזמנתי את הכריך והשתייה. כעבור רבע שעה נוספת ובאין איש מביא לי את הזמנתי (והבית קפה כלל לא היה מלא) שוב קראתי למלצר שעבר לידי ושאלתי בקשר להזמנה שלי. הוא אמר לי שתיכף יביאו לי את האוכל. כעבור רבע שעה נוספת קמתי ועזבתי לבית הקפה בקומה הראשונה. דרך אגב, שלושה מלצרים עמדו באפס מעשה ושוחחו ביניהם. כנראה שהפטפוטים שלהם היו יותר חשובים מהגשת שירות נאות ללקוח--בעצם לא קיבלתי שום שירות מהם. הצטערתי שבזבזתי שלושת רבעי שעה על המקום הזה. כמה זמן לוקח להכין ולהגיש סנדוויץ' וכוס קפה קר ללקוח? יותר מחצי שעה באמצע השבוע כשהמסעדה לא עמוסה במיוחד? ואם היתה סיבה לעיכוב, אולי כדאי היה לגשת ללקוח הממתין ולעדכן אותו ואפילו, רחמנא ליצלן, להתנצל? אבל כנראה שאצל אילן'ס הזמן של הלקוח לא נחשב. הוא יכול להמתין זמן לא סביר ללא מלת הסבר או התנצלות. עם כל כך הרבה אופציות טובות אחרות בסביבה הקרובה, אין שום צורך לתת לאילן'ס הזדמנות חוזרת.