רחלי בגס
בתאריך 30/11/2014
הגעתי לחגוג אצלכם יום הולדת בשישי בבוקר. זו היתה חווית יום ההולדת הגרועה בתולדות האנושות. הושיבו אותנו בקומה הראשונה כך שההזמנות מגיעות ע"י מעלית, דבר שאמור לקצר את ההמתנה ולייעל את השירות. בפועל כל מנה שקיבלנו הגיע קרה (גם הקפה וגם החביתות), את הלחמים של ארוחות הבוקר קיבלנו 20 דקות אחרי שהחביתות כבר הוגשו לשולחן, חלק מהסועדים נאלצו לחכות עוד 10 דקות נוספות כדי לקבל סלט או מטבלים שהזמינו וגולת הכותרת היתה שאחת הסועדות גילתה קליפה של ביצה בגודל של ציפורן בחביתה שלה. מנהל המשמרת התנהג בגסות, ניפנף את הפניות שלנו והתעלם מהתלונות. טעויות קורות (אפילו קטסטרופליות שכאלה) אבל החוכמה היא לטפל בהן נכון ולתת ללקוח הרגשה טובה. הטיפול היה מזעזע ומנהל המשמרת שלכם פשוט לא יודע להתנהל עם לקוחות! אתם מוזמנים לקחת לתשומת ליבכם, אותי (ואת כל עשרת האורחים שלי בארוחה) איבדתם בתור לקוחה.