בבר בן שלום
בתאריך 06/02/2018
שלום.
פעם אחר-פעם אני מגיע למסעדה ופעם אחר-פעם, אני מתאכזב מרמת האוכל, מזמן ההמתנה הארוך.
וגם כאשר המנה מגיעה, היא אינה עשויה כהלכה.
פעמים מדובר באוכל שחומם במיקרו ולא חומם כפי שצריך, חציו חם וחציו קר ובלתי אכיל.
אמש למשל המתנתי עם נכדתי ל"פנקייק" ילדים במשך 23 דקות וגם אז רק לאחר שהסבתי את תשומתלב המלצרית.
הפנקייק לא היה עשוי כהלכה חמצמץ ולא חם - נראה שחיממו או שעשו אותו ושכחו מאתנו.
לציין שבמסעדה שהו בס"ה: 4 לקוחות, שלחלקם כבר הוגשה ההזמנה.
שווה שמישהו (אחראי משמרת או בעל תפקיד) יפקח עין גם כשיש מעט לקוחות הדבר יכול רק להועיל לכם.
אני לא מתלונן, (ולא מבקש טובות הנאה) אלא מציין עובדות.