איציק זאגה
בתאריך 24/12/2016
הזמתני נודלס טריאקי אחד עוף עם ירקות, ואחד רק עם עוף. הזמנה בדלפק לקחת הבייתה.לאחר שהגכתי הבייתי ראיתי שקיבלתי שתי מנות עם עוף וירקות.
התקשרתי למוקד שרות לקוחות הסברתי את הטעות ונאמר לי שהייתה טעות בהקלדה שעדיין לא הסביר את המצב כי זה עדיין לא תואם מה שהוקלד.
בנוסף נאמר לי ששליח יגיע להחליף את המנה ואני צריך להוסיף עוד שמונה שקלים ולמסור את המנ לשליח.
בכל אוםן זה לא לעניין ההתי מצפה לפחות רק למראית עניין לוותר על השמונה שקלים
או על המנה כי גם ככה המנה הולכת לפח
כי אסור לכם להגיש אותה למישהו אחר ברגע שהמנה יצאה מהמסעדה, אלא אם את נוהגים אחרת. ועוברים על חוק משרד הבריאות.אני לא צריך את המנה הנוספת ולא את השמונה שקלים. אבל לפחות תגלו אחריות על העוגמה שגרמתם לי, ואני צריך להמתין עוד שעה עד שתגיע המנה. רק למראית עין לא ההיתם צריכים לבקש זאת ממני, זה לא נראה טוב.
ב