נטע לי
בתאריך 09/09/2012
היום בצהרים התיישבתי עם בעלי בקפה גרג בקניון G בכפר סבא. הזמנתי סלט טונה עם תפו"א בצד, וקפה הפוך חלש. שכחתי לציין עגבניות בצד (אני לא אוכלת עגבניות). כשהמלצרית הגישה לנו את האוכל - ראיתי את העגבניות וביקשתי להחליף את המנה. לתדהמתנו - מנהלת המשמרת סרבה בכל תוקף והתעקשה לחייב אותנו על סלט שלא יכולתי לאכול, ונאלצנו לבקש לארוז אותו לבעלי לאח"כ, והלכנו לקפה הילל לאכול סלט טונה ללא עגבניות. האם מדיניות הרשת שלכם אכן לחייב 45 ש"ח על מנה שלא נאכלה, להותיר לקוחות מאוכזבים ורעבים והכל - רק כדי לא להוציא עוד מנה של סלט טונה?