פרוספר
בתאריך 12/02/2017
באחד מימי השישי של חודש דצמבר האחרון לדעתי 16.12.16 הזמנו ארוחת בוקר זוגית לי ולאשתי , באמצע הארוחה המלצרית שירתה שולחן סמוך כך שהמגש היה בגובה הכתף שלה , ונישמט לה מאחור צלוחית חרסינה עם זתים על שוחלחננו ועל משקפי הראיה שלי , במבט מהיר זיהיתי כי אחת הזגוגיות סדוקה ושבורה בקצה ,הערתי את תשומת ליבה של המלצרית ולאחר שקיבלתי תגובה מזלזלת ולא עניינית מצידה, ביקשתי לדבר עם מנהל. המנהל מצידו לא התרשם, וביקש שאוכיח שהמקרה ארע אצלו במסעדה (כל זאת כשאנו עוד יושבים לאכול ארוחת בוקר) הפנתי את תשומת ליבו למצלמות ואמרתי לו שיבדוק. המנהל ביקש שנפנה אליו בתום הארוחה. לאחר שסיימנו ניגשתי אליו והוא מבחינתו אמר לי בזלזול שאני אשאיר את מס' הטלפון שלי ושהוא ייצור קשר. שבועיים עברו ולא יצרו איתי קשר. לאחר מספר נסיונות שלי כשהתקשרתי אני אליו ואמרתי שהתיקון עלה 300 שח' ואני מצפה שהוא ייקח אחריות, המנהל ביקש שאני אגיע למסעדה כשהוא נמצא והוא יחזיר לי את הכסף, מאז עברו חודשיים בהם הוא מתחמק ממני וטרם קיבלתי פיצוי כלשהו.