קוביסו סובצ'נקוב
בתאריך 25/09/2010
כמה מילים על הסניף בפתח תקווה, למרות ביקורתו האדיבה של מר אסי עדן..אז ככה:
הזמנתי מקום ל - 12 איש לשעה 21:00 - שעה שבהחלט צוות המקום אמור וצריך לדעת להיערך אליה בהתאם, כ"שיא" הערב. ההזמנה בפועל בוצעה בשעה 21:15, על אף הגעת האנשים בדיוק בשעה 21:00 כפי המתוכנן. לאחר כחצי שעה של המתנה (21:45) קראנו למלצרית על מנת לבטל את ההזמנה (לא לפני שנאלצתי לבקש סליחה מ - 11 אורחי).לא תאמינו!!!! התשובה היתה פשוטה וחצופה כאחת: "מה פתאום...אי אפשר לבטל הזמנה של - 600 ש"ח". נאבק לזכותי הבלעדית לשירות סביר, שאלתי חזרה: "האם אפשר לכל הפחות לקבל את ההזמנה כ - late night ובכך לפצות את האורחים ששמחו בשימחתי על ההמתנה הארוכה?" אך התשובה המהירה היכתה בי: "נראה לך הגיוני?" בעודי המום, החלו המלצרים בזה אחר זה, להוציא את ההזמנות אל השולחן, כאשר אנשים בפועל החלו לאכול ב - 21:50. לא שקיים בי עניין להכפיש לחלוטין את שמו של המקום, אולם עושה רושם שהצוות ה"אדיב" עושה עבודה מצוינת בכך בעצמו - האוכל בחלק מן המנות לא תאם כלל את מידת העשייה המבוקשת (MEDIUM WELL הפך ב - 35 דקות לסוליית פלדיום), כל השאר כבר לא באמת היה כל כך משנה.
לדובדבן שבקצפת, השארתי לבסוף את תגובתו של אחראי המשמרת שבמידה רבה, אמורה וצריכה לייצג את מדיניות הרשת של השף המכובד צחי בוקששתר, אולם אני יותר מבטוח שאין כך הדבר: כאשר ניגשתי וביקשתי פיצוי מסוים לכלל האורחים שנאלצו לחוות את הערב הזה, ציין האחמ"ש כי: "בפעם הבאה..פשוט תבואו אחרי 22:00" פשוט: אין מילים....בשלב זה, באופן רשמי הוצאתי את אשר הרגשתי תוך שאני ממחיש באופן ברור כי "לא תהיה פעם הבאה", הוסיף האחמ"ש את מילתו האחרונה והכל כך מיותרת: "בעיה שלכם". לסיכום: עיצוב מצוין כנראה מועיל אמנם בהחלט לא מספיק, ואולי אחת הסיבות שהיחיד שפירגן לסניף בפתח תקווה עד עכשיו היה אסי עדן, וגם זה היה ב - 08.02.2009 אומרת דבר או שניים על טיב השירות במקום. שיהיה המון בתאבון וזכרו: 10% טיפ מהווה מינימום, אולם תודעת שירות ודרך ארץ באות קודם.
קוביסו