אלי אליאס
בתאריך 06/12/2015
תאריך ה 5.11 בשעה 19:44 ביצעתי הזמנת משלוח מהמסעדה לרמת גן דרך האתר. כעבור 20 דקות מרגע אישור הקבלה במיל התקבל מספר טלפון מהמסעדה בו נאמר לי שזמן ההמתנה למשלוח הוא 90 דקות. כשניסיתי לטעון על כך שההזמנה בוצעה לפני כ 20 דקות ולכן מן ההמתנה אמור להיות 90 דקות מרגע ההזמנה ולא מרגע קבלת השיחה, נאמר לי שעקב תקלה ההזמנה התקבלה רק עכשיו וזה יקח 90 דקות. הסכמתי והשיחה הסתיימה. שעה ו 40 דקות לאחר השיחה, המשלוח עדיין לא הגיע, ולכן התקשרתי למסעדה לברר (השעה כבר 21:50), ובמסעדה נאמר לי על ידי נציג השירות במילים האלו "אם את רוצה, המשלוח יכול להגיע תוך 50 דקות". המומה, עניתי "סליחה??, אני ממתינה כבר קרוב לשעתיים". שוב, הוסבר לי כי הייתה תקלה, ושהמשלוח עוד לא יצא מהמסעדה, ואם אני רוצה יכולים להוציא אותו עכשיו וזה יקח עוד 50 דקות. כלומר, משלוח שבוצע בשעה 19:44 בערב, יגיע במקרה הטוב ב 22:40". שלוש שעות לאחר ביצוע ההזמנה... רעבה וכעוסה, ביקשתי לבטל את ההזמנה ולדבר עם אחראי. אף אחראי לא הסכים לדבר איתי מכיוון שהם כולם היו נורא עסוקים והבטיחו לחזור אליי למחרת בהקדם (אני עדיין מחכה). שום פיצוי, שום סליחה.. הדבר היחידי שנאמר שוב ושוב זה "הייתה תקלה, ואין מה לעשות". כמובן שלהזמין משלוח ממקום אחר כבר היה מאוחר מידיי... וכמובן שלא היה לי מה לאכול באותו הערב. מקומם ומרגיז ובלתי נסלח.
ככשאלתי למה אף אחד לא התקשר להודיע לי על הכביכול תקלה, נאמר לי ש"יש הרבה לקוחות להתקשר אליהם ואי אפשר להתקשר לכולם". אוקי, אז בואו ניתן לכולם לחכות פשוט למשלוח שלא מתכוון להגיע, במקום לאפשר להם לבטל ולהזמין ממקום אחר, שלא מזלזל ומטעה את הלקוחות שלו.
מקום שמנוהל בצורה כזו, לא ראוי לשרת לקוחות, ולא ראוי להתקיים.
פשוט לא שווים את הכסף שלכם!