ברוך זוארץ
בתאריך 08/07/2016
היום בבוקר (יום ו', 8.7.16) התיישבתי יחד עם הוריי לחגוג לאימי יום הולדת. הוריי הזמינו ארוחת בוקר סקואלה גורמה זוגית ואני הזמנתי מוזלי (ביקשתי מראש שהמוזלי יהיה מפורק).
מראש, עדכנה אותי המלצרית שיש רק תפוחים למוזלי ואין פירות (מפתיע מאד שכן זו עונת הקיץ ופירות יש בשפע, וגם בתפריט כתוב פירות העונה), אני הסכמתי לכך , על אף הפתעתי.
האוכל הגיע, ארוחת הבוקר הזוגית של הוריי (שהייתה דלה בהנחה שמדובר בארוחת גורמה), והמוזלי שלי. עם המוזלי לא הגיעו תפוחים. חיכיתי מעט זמן, חשבתי לתומי שחותכים עבורי תפוחים טריים במטבח, אך התפוחים לא הגיעו. קראתי למלצרית ואמרתי לה שלא הגיעו התפוחים, ואז מעדכנת אותי המלצרית שאין בכלל תפוחים. הופתעתי, ושאלתי איך מציעים ללקוח מוזלי אם אין פירות וחוץ מזה מתי חשבת להגיד לי שבכלל גם תפוחים אין? (הפרי המינימלי שהוצע לי), המלצרית אמרה שיש אננס, אמרתי לה שזה בסדר ושתביא לי אננס. הביאו לי אננס שנראה לא טוב, שאלתי האם זה אננס טרי , והיא אמרה שלא, זה אננס קפוא שהביאה מהמקרר של הפרישייק. החזרתי את האננס שגם לא ניתן היה כלל לאכול אותו מכיוון שהוא קפוא.
אכלתי את המוזלי הדל שלי, ולא החלפתי אותו במשהו אחר.
בסוף הארוחה, ביקשנו את הוופל הבלגי (שמגיע יחד עם ארוחת הבוקר), הוופל לא יצא, כששאלנו מה קורה עם זה? המלצרית הסבירה שהוופל נשרף בפעם הראשונה ולא רצו להגיש, אז מכינים כרגע אחד נוסף.
לאחר 20 דק', כשסיימנו כבר לשתות את הקפה, הוופל עדיין לא הגיע, קראנו למלצרית והיא הסבירה שממש עוד כמה דק' הוא יצא. והוופל לא יצא. קראנו לאחראי המשמרת, אך הוא העדיף כנראה להתחבא מאחורי הבר ולא להתמודד עם הסיטואציה בהתנצלות מינימלית אלא שלח שוב ושוב את המלצרית.
את הוופל לא אכלנו, ביקשנו חשבון והלכנו.
חווית שירות מאד לא טובה, ומאד מאכזב!!!!!!