מירי היימן
בתאריך 14/01/2017
אמש הזמנו מקומות במסעדת רוטמן שבישוב לוטם. אנחנו תושבי הגליל ופוקדים את המסעדה מדי פעם. כבר בשער הישוב נאלצנו לצפות שתגיע מכונית מתוך הישוב כדי שהשער יפתח כי הטלפון במסעדה היה מנותק. הערנו את תשומת לב בעלי המסעדה וכשרצינו לצאת בתום הארוחה שוב נאלצנו לעמוד ולצפות למושיע.
המסעדה הייתה די מלאה ולמרות זאת היו שני מלצרים בלבד שרצו וניסו לתת מענה לבלתי אפשרי. המלצרית שבאה לקחת הזמנה כתבה את ההזמנה על גב ידה. כששאלנו אותה לפשר הדבר ענתה כי אין לה זמן לעצור ולקחת פנקס ומגש כמקובל. ביקשנו שעצור לרגע ותלך להביא כי זה לא ראוי.
התברר כי התפריט לא שונה כבר מספר שנים ולכן ידענו מה אנחנו רוצים. המלצרית אמרה שהמרק הערב הוא ברוקולי וכך הוזמן ואז חזרה ואמרה שהתבלבלה והמרק הערב הוא מרק כתום.
השולחן לא נערך רק לאחר שהוגשו המנות הראשונות והסבנו את תשומת לב המלצר כי אנחנו לא יכולים לאכול ללא צלחות וסכו"ם. מיותר לציין שאת השתייה שהזמנו (קנקן לימונדה - מה יותר פשוט מכך) קיבלנו רק לאחר שהזכרנו שוש ושוב ואחרי שסיימנו את המנות הראשונות. למנות הראשונות הוגשו פטריות ממולאות בטטה שהגיעו קרות ולא חוממו כראוי. חציל בטחינה גם הוא הוגש קר. לקח זמן עד שהשולחן פונה מהכלים הריקים ואז החל זמן ההמתנה למנות העיקריות. המלצרית שלנו שלא נגשה לשאול איך האוכל בזמן הגשתו נזכרה לשאול האם לא חסר לנו משהן, שאלה נהדרת רק על השולחן לא היה דבר! האוכל עדיין לא הוגש ואנו הופתענו מהשאלה.... האוכל היה טעים והמנות האחרונות מעולות.
חבל שהשרות ברמה נמוכה שאינה הולמת מסעדה שכזאת.
היינו מצפים מבעלי המסעדה מסעדה שתהיה להם מודעות לשרות ויקפידו על טיבו.