מקסים רוזנשטיין
בתאריך 13/03/2013
ברצוני לשתף את החוויה המזעזעת שעברתי עם המסעדה הזאת.
ביום חמישי התקשרתי להזמין מהמסעדה - לאחר שהזמנתי שניתי את דעתי, ושאלתי האם אני יכול לבטל
נאמר לי בפרוש "כן" - וההזמנה בוטלה.
ביום ראשון ראיתי שחייבו את כרטיס האשראי שלי בכל זאת .
אף אחד לא התקשר להודיע לי.
התקשרתי עצמית למסעדה - ברגע שאמרתי את שמי הפקיד כבר ידע מי אני, וענה לי ישר
"אחי תגיע למסעדה עם הכרטיס ותקבל זיכוי"
שאלתי אותו למה לא הודיעו לי
הוא התחיל לצעוק עליי ואמר שאני צריך להגיע למסעדה ולא ענה על שאלתי.
יום למחרת התקשרתי שוב וביקשתי מאחר שחייבתם תשלחו את המשלוח
הוא אמר " בסדר המשלוח יגיעה אלייך ב12:00"
לבסוף המשלוח לא הגיע בכלל, וכל פעם שאני מתקשר לשם אני מכבל את אותה התשובה "הוא בדרך אלייך"
לא קבלתי שום התנצלות הסבר הגיוני אוי יחס מתאים
כל השיחות מוקלטות, ואני מתכוון לתבוע את המקום הזה.