טל טימור
בתאריך 03/03/2023
אחרי 20 דקות ישיבה קיבלנו דפים מנויילצים שאותם יש לסרוק בשביל לפתוח אפליקציה של תפריט שאין אפשרות להזמין ממנו.
אחרי עוד 10 דק (אחרי שהצלחנו להסב את תשומת הלב של אחד מנערי השירות) לקחו את הזמנתינו. יין וארוחת בוקר. אחרי חצי שעה הגישו לנו מיץ לימונדה שהזמנו בבקבוק קטן שלא טרחו לפתוח את הפקק אפילו, שלא לדבר על להגיש כוסות! אחרי שביקשנו כוסות ולא קיבלנו נאלצנו להסתובב במסעדה ולאסוף במו ידיינו כוסות משולחן שנשאר עזוב. הארוחה הגיע אחרי עוד חצי שעה ללא סכום, אחרי עוד 5 דקות ועוד דרישה שלנו קיבלנו סכום.
היין עוד לא הגיע אז ביקשתי מאחת העובדות שנית להגיש לנו את בקבוק היין, היא התנצלה ואמרה מיד. אחרי עוד רבע שעה חזרתי אליה ואמרתי לה שאלווה אותה אל מחסן היינות בשביל שניקח יחד את היין. היא הסכימה והלכה מיד למקרר היינות לחפש את הקברנה (יין אדום לכל בר דעת) במקרר היינות הלבנים, נאלצתי לעדכן אותה שקברנה הוא יין אדום.
אספנו את היין מהמדף אבל היא לא מצאה כוסות אז אני לקחתי כוסות מאחד המדפים וליוויתי אותה לשולחן שלי. כדרך אגב שאלתי אותה האם ארוחת הבוקר אמורה להגיע עם לחם, היא ענתה שבוודאי אז אמרתי לה שלפני תקופה שהגישו לנו את ארוחת הבוקר לא קיבלנו לחם. שורה תחתונה הלחם היה מעולה.
ממליץ לכוווולם