מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת השף MeatKitchen משיקה את משכנה החדש

מסעדת השף MeatKitchen משיקה את משכנה החדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת השף הכשרה MeatKitchen (מיט קיטצ'ן) בניצוחו של השף נדב נצר נפתחה לפני כשלוש וחצי שנים ברחוב יגאל אלון בתל-אביב, בחלל של מסעדת "שיין אנד שארפ", ובמהרה הפכה לאחת המסעדות המבוקשות והבולטות בעיר. בעקבות ההצלחה לה זכתה הוחלט לעבור לחלל גדול יותר; באוקטובר האחרון המסעדה ביגאל אלון נסגרה ובימים אלו היא נפתחת במיקום חדש וכפול בגודלו בנמל תל-אביב, על חורבותיו של מועדון TLV המיתולוגי. היקף ההשקעה במעבר ללוקיישן החדש עומד על כ-3 מיליון שקלים.
מיט קיטצ'ן "גרסת הנמל" שוכנת בחלל עצום ויפיפה שעוצב על-ידי המעצב המוערך ירון טל, וכוללת 350 מקומות ישיבה (!) בפנים המסעדה, סביב הבר במרכז החלל, בחדר הפרטי ובמרפסת המשקיפה על הגלים המתנפצים. 
שף המסעדה, נדב נצר, שהוביל את "מיט קיטצ'ן" מיום הקמתה, מצרף אליו את השף הצעיר והמוכשר הראל עמרם, אשר ניצח על מטבחי המסעדות "יפו תל-אביב" ו"מסה", ומציע בתפריט הנמל את מנות הדגל המזוהות עם המסעדה, כמו מנת מסבחה שקדי עגל עם גרגירי חומוס, טחינה מטובלת, פטרוזיליה, צנוברים, סיגר מרוקאי, ויניגרט שיפקה וציר טלה (76 ש"ח), מנת סינטה צרובה על קרם ארטישוק ירושלמי, ביצת שניצל, קונפי פורטבלו, ציר בקר חרדל וטימין, טורטליני בטטה וברס אגוזי לוז (64 ש"ח), ומנת טורנדו רוסיני - פילה בקר וכבד אווז עם פירה כמהין, טוויל שמן זית, שום קונפי, ציר בקר ודובדבנים (197 ש"ח).
 
בין המנות החדשות המוצעות ב"מיט קיטצ'ן" נמל ת"א:
פולנטה רכה מתירס טרי- מוגשת עם פטריות של חורף מוקפצות ביין לבן וטימין, אגוזי מלך, צ'יפס בזיליקום, שמן כמהין וערמונים (62 ש"ח) 
רביולי עגבניות שרופות- עם לב חציל, רוטב שום לימוני, תבשיל תרד טורקי עם עגבניות קונקסה, אבקת זיתי טאסוס, צנוברים וצ'יפס זעתר (78 ש"ח)
סינטה נברסקה- מוגשת לצד פירה תפוחי-אדמה, שום קונפי, גזר בצבעים, ארטישוק ירושלמי, ציר בקר ובצלצלי שאלוט (155 ש"ח)
 
בין הקוקטיילים החדשים: 
Tropical Bitter רום, קמפרי, פלרנום, אננס ולימון (52 ש"ח)
Cocktail of the Caribbean טקילה קמומיל, רום מתובל, פלרנום, אננס ולימון (54 ש"ח)
K24- רום מתובל, טקילה מיושנת, ברבון, אמאורו מונטנגרו וביטרים (56 ש"ח) 
Best Negroni- ג'ין, ורמוט מתוק, קמפרי, קציפת תפוז וקוויאר תפוז (56 ש"ח)
 
 
בימים אלו המסעדה פועלת במתכונת הרצה בשעות הערב, והחל מהשבוע הבא (28/1/2020) המסעדה תהיה בפעילות מלאה בשעות הצהריים והערב.
החל מעונת האביב (אפריל ואילך) יתקיימו מסיבות באווירת "חמארה" מדי יום שישי בצהריים במרפסת המסעדה.
 
שעות פעילות:
א'-ד': 12:00-00:00
ה: 12:00-00:00
ו': צהריים – אירועים בלבד 
שבת: שעה אחרי יציאת שבת – 1:00
 

מיט קיטצ'ן כשר
יוסף יוקתיאל 4, ביתן 27 נמל תל-אביב (סמוך ל"טראסק"), תל אביב