מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פרש דה מרקט" בחדרה משיקה תפריט ארוחות בוקר

פרש דה מרקט" בחדרה משיקה תפריט ארוחות בוקר


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מי מאיתנו לא רוצה להתעורר בבוקר, לצאת מהבית, להתיישב במסעדה ולאכול ארוחת בוקר פריזאית עם ניחוחות של לחמים טריים היוצאים מהטאבון? או לגלות שהוא בשוק האוכל של ברצלונה? שף רשת המסעדות החדשה "פרש דה מרקט" אילן ברמלי, משיק את "בוקר טוב עולם", תפריט חורף במהדורה מוגבלת של ארוחות בוקר מסביב לעולם. התפריט יוצע בימים א'-ה' מ-8:30 בבוקר ועד השעה 16:00 (!) במסעדה שבמתחם "מול החוף וילג" בחדרה, במחיר של 49 ש"ח בלבד. 
 
מהדורת החורף של ארוחות הבוקר ב"פרש דה מרקט" חדרה מציעה לסועדים טיול קולינארי של טעמים שונים מהערים עם האוכל הטעים בעולם, דוגמת מנת אומלט ספרדי עם תפוחי אדמה מברצלונה, או מגדל פנקייקים מפנק במיוחד מניו-יורק.
 
בין ארוחות הבוקר המוצעות בתפריט "בוקר טוב עולם":
סבאח אל חיר טריפולי-  2 ביצי עין מונחות על בצק חם היישר מהטאבון עם חציל קלוי וטחינה לבנה מעל מוגש לצד סלט קצוץ טרי ומגוון מטבלים: לאבנה עם שמן זית וזעתר, ממרח לימון כבוש פיקנטי, זיתים מתובלים, חמאה עם זילוף דבש וקינמון ושתייה לבחירה.
בונג'ורנו רומא-  אומלט עם הרבה מוצרלה ופרמז'ן, מוגש לצד סלט איטלקי של עגבניות, שום ובזיליקום טרי, פוקאצ'ה לוהטת מהטאבון עם שמן זית ומלח גס ומגוון מטבלים ומאזטים: גלילות חציל קלוי ממולאות בגבינות, קרעי מוצרלה טרייה עם זילוף בלסמי מצומצם, שמן זית עם זרעי עגבנייה וחומץ בלסמי, גבינת ריקוטה עם פסטו בזיליקום ושתייה לבחירה.
אולה ברצלונה- אומלט ספרדי עם קוביות תפוחי אדמה ובצל קונפי. מוגש לצד סלט שוק, פרוסות לחם מאלט ומגוון מטבלים: שמנת חמוצה עם נגיעות שום קונפי, סלסת עגבניות, גבינת מנצ'גו, ריבת פלפל צ'ילי פיקנטית ומטבל גוואקמולי.
אחלה בוקר ירושלמי- 2 ביצי עין מונחות על קוביות בטטה וחציל קלוי, מוקפצות עם בצל מקורמל, פטריות טריות, שום קונפי וקוביות עגבנייה. מוגש לצד סלט קצוץ, בייגל ירושלמי חם מהטאבון, טחינה לבנה, זיתים מתובלים ושתייה לבחירה.
קלימרה אתונה- אומלט עם 3 סוגי בצלים שונים, מוגש לצד סלט שוק, מאפה פילאס גבינות ותרד, לחם פלוט חם מהטאבון ומגוון מטבלים ומאזטים: עלי גפן ממולאים על צזיקי, סלט תפוחי אדמה, גבינת פטה יוונית, גבינת שמנת, זיתים מתובלים ושתייה לבחירה.
בונז'ור פריז- 2 ביצי עין מוגשות לצד סלט חסות ועלים רענן, קרואסון חמאה גדול, סלמון מעושן, גבינת קממבר, גבינת שמנת, קונפיטורת פירות ביתית, חמאה ושתייה לבחירה.
גוד מורניניג ניו-יורק- מגדל של פנקייקים מפנקים עם רוטב פירות יער, לצד רוטב שוקולד, מייפל, קצפת מתוקה ושתייה לבחירה.
 
תפריט ארוחות הבוקר "בוקר טוב עולם" מהערים הטעימות בעולם, יוגש במהדורה מוגבלת לחודשי החורף, בין הימים א'-ה' בין השעות 8:30-16:00, בנוסף לארוחות הבוקר המוצעות בתפריט הקיים.
 

פרש דה מרקט
שכטמן 10, מול החוף ווילג', חדרה