מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > אוקטוברפסט בדיזי פרישדון

אוקטוברפסט בדיזי פרישדון


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
לרגל האוקטוברפסט, בר "דיזי פרישדון" מחלוצי הפסטיבל בישראל,  יחגוג בפעם ה-9 (!) את המסורת הבווארית עם תפריט מיוחד ובירות חדשות – המאורע ייחגג במשך שבוע שלם בין התאריכים ה- 14 באוקטובר עד ה- 21 באוקטובר.
במסגרת החגיגות, יתווסף תפריט בירות חיטה מיוחד לתפריט הקיים ממבשלת ויינשטייפן, שחלקם מיוצרות במיוחד לרגל הפסטיבל כמו בירת פסטביר ובראופאקט.  כמו-כן, כדי להרגיש במינכן ולהישאר בתל אביב הבירות ימזגו בכוסות המסורתיות כולל כוסות הליטר ללקוחות שלא נרתעים מכמות. 
הפסטיבל יכלול תפריט בווארי מסורתי, עם דגש על נקניקיות מכל הסוגים מנקניקיית עגל ועד לנקניקייה צמחונית שיוגשו בלחמנייה או בצלחת. 
 
בין הבירות והמנות שיוגשו במהלך חגיגות האוקטוברפסט (ויתווספו לתפריט הרגיל):
בירות 
ויינשטייפן ויטוס - בירת חיטה לא מסוננת המתאפיינת בצבע זהוב, מתיקות מאוזנת, טעם אגוזי וניחוחות של פירות טרופיים ותבלינים. בעלת 7.7% אלכוהול. (מחיר 64/35/33 ש"ח לשליש/חצי/ליטר)
ויינשטייפן פסטביר - בירת לאגר זהובה וקלילה, מבושלת במיוחד לפסטיבל ומותאמת לצריכה מרובה. בעלת 5.8% אלכוהול. (מחיר 62/33/28 ש"ח לשליש/חצי/ליטר)
ויינשטייפן דונקל - בירת חיטה לא מסוננת בעל צבע ענברי כהה, עם טעמי מאלט עשירים מאוזנים ומודגשים, בעלת טעם פירותי עם נגיעות של ציפורן. בעלת 5.3% אלכוהול. (מחיר 62/33/28 ש"ח לשליש/חצי/ליטר)
ויינשטייפן בראופאקט - בירה חיטה לא מסוננת עם טוויסט אמריקאי המגיע בזכות נוכחות כשותית מודגשת עשירה בטעמים וארומה פירותית. בעלת 6% אלכוהול. (מחיר 62/33/28 ש"ח לשליש/חצי/ליטר)
 
מבצעים מיוחדים:
חצי ליטר בירה + נקניקיית צ'וריסו - 59 ש"ח 
חצי ליטר בירה + נקניקיית עגל - 62 ש"ח 
מסלול בירה ללא הגבלה - 89 ש"ח
 

דיזי פרישדון
דיזנגוף 121, תל אביב