מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריט הבראנצ'ים החדש של "פרש קיטשן"

תפריט הבראנצ'ים החדש של "פרש קיטשן"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
בחופשת הקיץ ובחודשי יולי-אוגוסט החמים, רבים מאיתנו מחפשים מפלט במקומות נעימים המגישים ארוחות בוקר ובראנץ' מפנקות ומעניינות- ולאו דווקא בשעות הבוקר. כדי לענות על הצורך הזה, הרכיב שף אילן ברמלי מרשת בתי הקפה "פרש קיטשן", בשיתוף פעולה ייחודי עם משק צוריאל, את תפריט הספיישל "בוקר פלוס", תפריט חדש של ארוחת בראנץ' מחומרי גלם איכותיים, מגוונים וטריים שיוגשו במהלך כל היום.  
 
תפריט הבראנץ' "בוקר פלוס" יוגש בנוסף לתפריט הקיים של הרשת, ויכלול 5 מנות:
בראנץ' מפנק+ אומלט מפנק במילוי פירה, חמאה ופרמז'ן, סלסלת לחמים בליווי חגיגת מאזטים: טאבולה קינואה ועשבים, לאבנה גלילית של משק צוריאל עם סלסת עגבניות ופלפלים, סלט צנוניות וסומק, גבינת שמנת עם אריסה, טחינת יוגורט וריבת צ'ילי חריפה. בליווי סלט אישי ושתייה לכל סועד.

שקשוקה משוגעת שקשוקה משוגעת עם קוביות מוקפצות של גבינת חלומי ממשק צוריאל, עגבניות צלויות, בטטה, פטריות, בצל, חציל קלוי, שום ,עשבי תיבול, ארבע ביצי עין מעל והר של קוביות פוקצ'ה חמה בצד. מוגש עם טחינה, מאזט זיתים ופלפלים קלויים, בליווי סלט קצוץ גדול וקנקן שייק זוגי.

המבורגר חלומי המבורגר מגבינת חלומי של משק צוריאל ופיסטוק קלוי ומעליו בצל מטוגן. מוגש בלחמנייה עם חסה, עגבנייה, בצל סגול ומיונז, בליווי סלט ירוק רענן ושתייה לבחירה.

פוקאצ'ה אמנטל אומלט וגבינת אמנטל נעם בתוך פוקצ'ה גדולה עם חמאת קשיו, ריבת צ'ילי ועלי בייבי. מוגש עם זיתים מתובלים, סלט אישי ושתייה לבחירה.

קוקי בום עוגת "קוקי דו" חמה ומפנקת הנאפת במקום ברגע ההזמנה. בצק חמאה עם שברי שוקולד חלב מתוק, רך מבפנים וקראנצ'י מבחוץ, מוגש עם גלידה וניל ופינוקים מתוקים.
 

פרש קיטשן
בן יהודה 77, תל אביב