מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > "חוות צוק המעדניה" מציעה מגוון גבינות מיוחדות לחג השבועות

"חוות צוק המעדניה" מציעה מגוון גבינות מיוחדות לחג השבועות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
השותפים תומר צוק ושף אסף שנער מציעים מגוון גדול של סוגי גבינות מעניינות לחג השבועות וכן מבחר עוגות גבינה, קישים, לזניות ועוד - במעדניה החדשה שהשיקו ב'חוות צוק-המעדניה'. 
 
במעדניה העדכנית ורחבת הממדים, הפרוסה על שטח של 80 מ"ר, מציעים מגוון גבינות רכות וקשות, מישראל ומהעולם, ביניהן: גאודה בקר (95 ₪), גאודה עזים (135 ₪), שירת רועים (246 ₪), ברקנית בתפזורת (190/210 ₪ - יש 2 סוגי גבינה), אולד אמסטרדם (210 ₪), מאסדאם (82 ₪), סנט מור (170 ₪), דליס דה בורגון (255 ₪), צ'רקסית של 'חוות צוק' (95 ₪), לבנה של 'חוות צוק' (65 ₪), גרוייר (255 ₪), צ'דר (150 ₪) ועוד. 
כל המחירים המצוינים הם לקילוגרם.
 
בנוסף, ניתן יהיה לרכוש גם מבחר גבינות רכות של מחלבות בוטיק, כגון: ברקנית ומוטק'ה החולב; גבינות בופלו של חוות הבופאלו; פרמז'ן גרנה פדנו; יוגורטים של חוות צוק המעדניה; גבינות של חוות רום; גבינות שמנת מתובלות ורגילות; חמאה אירית ועוד.
 
במעדניה ימכרו גם מבחר עוגות גבינה (42 ₪) – אפויה של רותם, פרורים, לוטוס ושמרים ואוראו; קישים (59 ₪) – גבינה, פטריות ושקדים, תרד ומוצרלה, בצל וצנוברים, ברוקולי וקישוא; בלינצ'ס גבינה (14 ₪ ליחידה); לזניות (59 ₪) – פטריות, פסטו ופרמז'ן, עגבניות וריחן ועוד.
 

חוות צוק המעדנייה
זריצקי 4, רמת אביב החדשה , תל אביב