מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חגיגת השיפודים הגדולה ביום העצמאות

חגיגת השיפודים הגדולה ביום העצמאות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
השנה, במקום שנטרח ונארח את ה"על האש" המסורתי, שרונה מרקט משיקה את "השיפודיז" – מסעדת פופ-אפ ראשונה מסוגה שתתקיים במשך יום אחד בלבד (יום העצמאות, חמישי 19/4). כל מה שצריך לעשות הוא להגיע, לבחור את כל הפרודוקטים שמרכיבים לכל אחד באופן אישי את ה"על האש" המושלם שלו, לתפוס מקום ולהנות. 
 
"השיפודיז" תפעל כמסעדת פופ אפ במשך יום אחד, ביום חמישי 19/4 יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל, ותציע לעוברים ולשבים מגוון רחב של שיפודים וסלטים. 
במסעדה יוצעו 17 (!!) סוגים שונים של שיפודים במגוון קטגוריות, הישר מהדוכנים והחנויות במרקט, כדוגמת שיפוד סינטה ושיפוד קבב מקצביית "לה בוצ'ר", שיפוד מעורב ירושלמי ושיפוד מיקס בשרים מקצביית "טריגר", שיפודי קלמרי ושרימפס של "פישופ", שיפודים צמחוניים וטבעוניים כמו שיפוד ארטישוק ושמן זית ושיפוד טופו וירקות בטריאקי מ"מזרח ומערב", שיפודי גבינת חלומי של באשר ועוד שלל שיפודים שונים, המתאימים לכל הקהלים ובטווח מחירים נוחים (8-18 ש"ח).
 
ולא רק בגזרת השיפודים; לקוחות "השיפודיז" יוכלו לרכוש גם תוספות להשלמת ארוחת ה"על האש" כשבתפריט כל מה שצריך עבור המנגל המסורתי, לכל המשפחה- סלטים, ממרחי חומוס וטחינה בתוצרת ביתית, מטבלים, חמוצים, מגוון פיתות, מיקס פיצוחים, בירות בוטיק ישראליות, קינוחים ועוד.. כך שמדובר בחוויה האולטימטיבית ל"פודיז" שבנינו ביום העצמאות הקרוב. 
 
בנוסף החל מיום ראשון 15 באפריל ועד ליום העצמאות עצמו (19 באפריל), המרקט יציע מעדנייה אחת גדולה וייעודית ל"על האש" –עבור מארחים ו"פודיז", בה ניתן יהיה להתחדש בצידנית ייעודית במחיר שווה לכל כיס של 35 ש"ח, ולהתחיל למלא אותה בעשרות שיפודים במגוון קטגוריות (לרכישה בבודדים / במשקל), סלטים, ממרחי חומוס וטחינה תוצרת בית, מטבלים, חמוצים, מגוון פיתות (כוסמין, קמח מלא, זעתר...), מיקס פיצוחים, קינוחים, בירות ואפילו פחמים למנגל.
 
 
בין השיפודים הבולטים: 
שיפוד סינטה ושיפוד "מיקס בשרים"- סינטה, פילה, אנטרקוט, שייטל ושומן טלה – 18 ש"ח 
שיפוד שוק טלה - 15 ש"ח 
שיפוד שרימפס ושיפוד קבב דג ים - 15 ש"ח 
שיפוד פרגית בחרדל וסילאן, שיפוד קבב עגל וטלה ושיפוד "מעורב ירושלמי"- לבבות, כבדים ופרגית, מתובלים – 12 ש"ח 
שיפוד טופו וירקות בטריאקי, שיפוד גבינת פרובולונה וזוקיני - 12 ש"ח 
שיפוד נקניקיית עגל ועוף "פליאו"- 8 ש"ח
שיפוד ירקות- 8 ש"ח 
 
"שיפודיז" בשרונה מרקט
כניסה B (סמוך לארקפה)
19 באפריל 2018- החל מהשעה 9:30 ועד גמר המלאי.