מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

מסעדת הטרקלין חוגגת 11


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
 
בדיוק לפני 11 שנים נפתחה מסעדת הטרקלין, ביסטרו בשר ויין, כחלק מהגשמת חלום ילדות של המסעדן והסומלייה יוסי בן אודיס. בן אודיס יליד עיירת הפיתוח חצור הגלילית בגליל העליון, ידע כבר בגיל 12 בזמן שעבד בחוות ורד הגליל, שביום מן הימים תהיה לו מסעדת בשרים ויין בתל אביב.  הוא מסעדן, סומלייה ויועץ קולינרי כבר 33 שנה והשנה הוא חוגג יומולדת 11 למסעדה הוותיקה ובעלת המוניטין שלו.
מסעדת הטרקלין מצטיינת בתוצרתה הקולינרית הישראלית האיכותית שלה. הבשרים מגיעים מרמת הגולן וכולן מפרות בוגרות (פרה שבשרה משובח יותר ודורש זמן יישון ארוך יותר, והוא בעל טעמים עוצמתיים).  במסעדה למעלה מ – 100 סוגי יינות מזנים שונים, לבנים ואדומים מיקבי בוטיק ישראליים, מהדרום ומהצפון, תוך שימת דגש על יקבי בוטיק חדשים, וזאת כדי לאפשר לקהל התל אביבי להכיר אותם מקרוב. כל היינות בתפריט ניתנים לטעימה לפני הרכישה, והמלצרים עברו הכשרה מיוחדת כך שהם מסוגלים להתאים את מגוון היינות לכל מנה בתפריט. 
 
במסעדה מתמחים ביישון, וצלייה של מגוון נתחי בשר פרימיום כמו מנת הדגל סינטה לצריבה. מנה שמשלבת את כל החושים בדיוק כמו ביין. נתחי סינטה מפרה בוגרת, המוגשים נאים, לצד חלוק נחל בטמפרטורת 300 מעלות, וניתנים לצריבה על ידי הלקוח למידת עשייה מתאימה לו.
 
התפריט מציע ראשונות כמו- קארפצ'ו סינטה מיושנת עם שמן זית גלילי, עלי רוקט, וגבינת פרמז'ן. (52 ₪); פטה כבד עוף עם תפוחים ובצלים מקורמלים, מוגש לצד ריבת בצל ביין אדום (52 ₪);
בעיקריות ניתן למצוא גם את הסטייק רוקה- נתחי שייטל מבשר ווגיו (הכלאה של קובה ביף עם אנגוס. נתח אדמדם, נטול שומן), מוגש על פלחי בצל ותפו"א (128 ₪); נתח אנטריקוט 400 גר' מפרה בוגרת, מיושן בין 3-4 שבועות במקום, לצד פירה/פוטטו/סלט/צ'יפס (168 ₪); סטייק פורטהאוס- נתח של סינטה ופילה על העצם, צרוב על הגריל ונאפה בטאבון. (50 ₪ ל-100 גר'); פרגיות על לחם חלוקי נחל- נתחי פרגיות צלויים על לחם בצל ופלפלים קלויים בליווי טחינה ביתית (88 ₪). כמו כן ניתן למצוא מנות טבעוניות כמו- רביולי ארטישוק ברוטב קפונטה- תבשיל עגבניות וחצילים;
בגזרת הקינוחים- כנאפה עם מדליוני גבינת עזים, תפוחי עץ ואגסים (58 ₪); מאלבי וניל- מאלבי עם שמנת וניל וסילאן (42 ₪).
 
גולת הכותרת של המסעדה היא ארוחת הקונספט המיוחדת שנערכת שם לאחרונה. "ארוחה מהסרטים", הינה ארוחה ייחודית, וקבועה המתקיימת ארבע פעמים בשבוע ואין לה אח ורע בעולם. הארוחה מציעה שלוש שעות של חוויה קולינרית מהסרטים, עם צפייה בקטעי סרטים קלאסיים העוסקים באוכל, ותפריט של 11 מנות בהשראת הסרטים לכול זוג, לצד יין ואלכוהול חופשי. 250 ₪ לאדם. 
 

טרקלין אירועים
היכל התלמוד 4, תל אביב