מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > שף אבי לוי משיק את מסעדת "המוציא" במיקום חדש ובקונספט חדש

שף אבי לוי משיק את מסעדת "המוציא" במיקום חדש ובקונספט חדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
לאחר כשש שנים מאז שפתח את מסעדתו הראשונה – "המוציא" ברחוב משיח בורכוב בירושלים, השף אבי לוי (זוכה התכנית "מאסטר שף") משיק מחדש את "המוציא" ברחוב יפו בירושלים, סמוך לשוק מחנה יהודה.
 
כמו ה"טאפאס-בר" של הספרדים, ה"איזקאיה" של היפנים והפאב של האירים, המרוקאים מבלים ב"לה גוטה"; שף אבי לוי החליט לפתוח את "המוציא" בלוקיישן חדש וגדול יותר, המתפרס על שתי קומות ומכיל כ-150 מקומות ישיבה. מעבר למיקום, "המוציא" החדשה מציעה תפריט עם מנות חדשות עם טביעת האצבע של לוי וקונספט ייחודי, אשר נקרא: "לה גוטה", בהשראת מסעותיו של אבי במרוקו ובאלג'יר. "לה גוטה" היא חוויית בילוי לילית הכוללת את מטעמי המטבח האותנטיים, תפריט אלכוהול עשיר ומוזיקה מרוקאית. בשעה 22:00 בימים א'-ה' התאורה תתעמעם, המוזיקה תגבר, גודל המנות יקטן והמשקאות האלכוהוליים יקבלו את הבכורה. הקונספט החדש בא לידי ביטוי גם במבנה המסעדה החדשה, אשר במרכזו ניצב מטבח פתוח בו השף מכין את המנות לעיני האורחים, וכולל גם בר ייחודי המציע תפריט קוקטיילים עשיר.
 
מסעדת "המוציא" מציעה 2 תפריטים חדשים – צהריים וערב, אשר בשניהם שילב אבי מנת "אפריטיף": סינייה של חמישה סוגי סלטים ובייגלה ירושלמי של העיר העתיקה, אותו נהג אבי לאכול בילדותו בסוף הבילוי בשעות הלילה המאוחרות.
תפריט הצהריים משלב בעיקר מנות בבישול ארוך על פתיליות עם ספיישלים משתנים שמכינה מדי יום אמו של אבי, מירי לוי, המבשלת במסעדה בכל יום בעמדה אשר נבנתה במיוחד בשבילה ומוצגת בוויטרינה של המסעדה, מכינה קוסקוס וקינוחים מרוקאים לעוברים והשבים ברחוב יפו.
תפריט הערב החדש כולל בעיקר מנות חדשות על טהרת הדגים הטריים ומשלב את מנות הדגל המיתולוגיות של "המוציא", כדוגמת: סיגר בשר חריף אש וטחינה ירוק (48 ש"ח),  "שופלור-" כרובית מטוגנת בטחינה לבנה ועריסה ביתית (56 ש"ח), סיגר שקדי עגל ושפונדרה (69 ש"ח), פסטייה עוף שקדים וזעפרן (71 ש"ח) ועוד.
בחודשים הקרובים יושק תפריט לילי, אשר יכלול מנות מוקטנות במחירים נגישים.
 
בין המנות החדשות:
סלט של קיץ עגבניות שרי, מלפפונים, בצל סגול, גרגירי חומוס ונענע (48 ש"ח)
"החביתה של סבתא רחל" חביתה של צ'יפס ועשבי תיבול. מנה אלג'יראית מובהקת שסבתו של אבי נהגה להכין לו בילדותו (59 ש"ח)
חומוס שווארמה חומוס ביתי ושאוורמה פרגית מתובלת בעריסה (68 ש"ח)
"ג'אג' מקאלי" תבשיל עוף בלימון, זעפרן וצ'יפס מרוקאי (תפריט צהריים, 69 ש"ח)
ברבוניות מטוגנות ברוטב של עגבניות כוסברה שום ופלפלים (תפריט ערב, 72 ש"ח)
"טפייה עראייס" פיתה בעבודת-יד ממולאת בכבש ולימון כבוש (79 ש"ח)
מופלטה של אנטרקוט משובח ובצל מקורמל (תפריט ערב, 89 ש"ח)
פילה של דג ים טרי צלוי ברוטב של שישי בערב (תפריט ערב, 92 ש"ח)
סלמון טרי בבורגול עם עגבניות מיובשות צלפים וזעפרן (תפריט ערב, 94 ש"ח)
 

המוציא כשר
יפו 113, ירושלים