מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > יאקימונו הילטון משיקה את עצמה מחדש

יאקימונו הילטון משיקה את עצמה מחדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת יאקימונו שבמלון הילטון תל אביב עברה תהליך של התחדשות משמעותית, כמעט 20 שנה אחרי שנפתחה לראשונה והיא משיקה את עצמה כעת בפעם השנייה מאז הקים אותה אבי כהן ז"ל ב-1998. המסעדה הוותיקה במלון הילטון בתל אביב הפכה, מיום הקמתה, למוסד קולינרי מוביל ומוערך שזכה לשבחים בין השאר בזכות העובדה שהצליחה להוכיח כי ניתן לייצר אוכל יפני ברמה הגבוהה ביותר ועדיין לשמור על כללי הכשרות. 
 
במהלך השנה האחרונה עבר המקום שינוי עמוק, הן בהיבט העיצוב והן בהיבט הקולינרי. חברת METEX  הבינלאומית שעיצבה עשרות מלונות מובילים ברחבי העולם, הובילה את תכנון חלל הכניסה החדש של מלון הילטון שכולל גם את מסעדת יאקימונו. המסעדה שינתה את תצורתה והגדילה את כמות מקומות הישיבה בכ-30% לדברי אנשי החברה המטרה מאחורי העיצוב של יאקימונו היה לשלב את הטוהר והפשטות שבתרבות העיצוב היפנית יחד עם אלמנטים מהבאוהאוס שיש בתל אביב בכלל, ובמלון הילטון בפרט. במרכז המסעדה ישנו עמוד מרכזי אותו עיצבו בצורת עץ שענפיו נעים בצורה אנכית כלפי התקרה ובצורה אופקית אחד כלפי השני.  
 
גם מהבחינה הקולינרית יאקימונו חידשה את פניה כאשר ההשקעה המשמעותית בחלל המקום איפשרה לשנות גם קונספט ולקדם אותו מסושי בר שמתעמק ברולים ובשאר צורות הסושי למסעדה יפנית שמוסיפה לכל אלו גם מגוון רחב של מנות קרות וחמות מהמטבח היפני. כ-25% מהמנות בתפריט של יאקימונו הילטון כיום הן מנות חדשות שמתכתבות עם מה שקורה בעולם הקולינריה החדש, אך יחד עם כל ההתחדשות המסעדה תמיד שמה לעצמה כערך עליון להישאר נאמנה למקור היפני והיאקימונאי.
 
בין המנות החדשות בתפריט ניתן למצוא מנות סשימי כמו קורודאי שו פונזו - פרוסות סשימי דוראד רויאל מגולגלות עם מלפפון ג'וליין ואצת וואקמה ברוטב פונזו, רולים כמו שירו-אקה מאקי סושי - רול טונה אדומה קצוצה, אבוקדו, טנוקי עטוף בסשימי צרוב של בס הסלע עם צנון חריף ו-אוסויאזושי פרש - סלמון, טונה, גריי מאלט וירקות על מצע אורז בבטרה. בתפריט ניתן יהיה למצוא גם מנות מהמטבח היפני החם כגון שירומי זאקנה בזיל - דג גריי מאלט מבושל בחלב קוקוס, בזיליקום וצ'ילי חריף מלווה באורז סושי בלאק קוד - דג קוד שחור במרינדה של מיסו עשוי בגריל, בליווי אטריות שעועית ועוד. 
 

יאקימונו הילטון
הירקון 317, מלון הילטון , תל אביב