מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פסטיבל האוכל של תל אביב חוזר לשלושה ימים

פסטיבל האוכל של תל אביב חוזר לשלושה ימים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
23-25 במאי,  החל מ-18:00, גן צ'ארלס קלור, הכניסה חופשית
 
תל אביב 2017 EAT, פסטיבל האוכל היחיד שמקבץ את טובי השפים במקום אחד, בשלושה ערבים של אוכל משובח, טעימות של המנות הטובות בארץ, על חוף הים של תל אביב, בחוויה יוצאת דופן.
בעקבות ההצלחה של הפסטיבל בשנה שעברה, עיריית תל אביב- יפו, המחלקה למופעים, שמה לה למטרה להפיק גם השנה את פסטיבל האוכל הטוב ביותר עם שפים מעולים, אוכל רחוב חדשני, שדירת שוק חגיגית, משאיות אוכל ססגוניות, הופעות מוזיקה חיות, מתחם לילדים, פינות ישיבה, בתי קפה וברים פרושים אל מול נופו המהפנט של הים. 
כל מחירי המנות עד 35 ₪ והכניסה חופשית!
 
יהיו שם: יפו תל אביב, מאנטה ריי, קפטן קארי, התרנגול הכחול, ויקי כריסטינה, דיקסי/פילדלפיה, פרונטו, ניני האצ'י, vong, דוד ויוסף, סופרה, אגאדיר, מקסיקנה, קפה אל נור, טקסס ברביקיו, פונדק דה לוקס, aria, מגדלנה ועוד ועוד.
 
יבשלו שם: חיים כהן, שאול בן אדרת, יונתן רושפלד, דייויד פרנקל, רונן סקינזיס, בינו, גיא גמזו, אבי לוי, יוסף ז'וז'ו חנא, יהלומה לוי, מיכאל סיידוב, לירון ברנר  ועוד רבים וטובים. 
 
יוגשו שם: כריך אנטריקוט של דיקסי/פילדלפיה, פרגית גרוסה בפיתה של יפו תל אביב, מיני המבורגר של ויקי כריסטינה, צ׳בורקי  מאפה גאורגי במילוי בשר של סופרה, פסטות של פרונטו, אסאדו של התרנגול הכחול, טאקו מקסיקני של מקסיקנה, אוכל הודי של קפטן קארי, כנפיים מעושנות של טקסס ברביקיו, קבב בפיתה של דוד ויוסף, פיש אנד צ'יפס של מאנטה ריי, סושי של ניני האצ'י, אוכל לבנטיני גורמה של קפה אל נור, אוכל רחוב וייטנאמי של vong, צ'יקן קריספי של פונדק דה לוקס, לחמניות שרימפס של aria ועוד מנות רבות.
 
עוד יהיו במתחם הפסטיבל:
Street food: fauchon, בינו שווארמה, המוציא- צ'יריפום, גורדוס, TASH & TASHA, ממתקי מוטראן, נקניקיות ביירן, זה סושי, דים סאם, cookeez, גלידות אייסברג, קמפאי, אסאי, טראקס דה דלוקס, ברטון קרפרי, yatai, shi-shi, מיצי בשוק ועוד.
Food truck: אראפס משוק הכרמל, טראק יווני ועוד.
 
שוק: ממלכת החלבה, מנצ'יס תבלינים, גבינות באשר, פירות גן העיר, איש הפסיפלורה, השוקולד של רווית גליצקי, נקניקי HOOK, מלכה קינוחים בצבעים ועוד.
 
במת שף של קיטשן ליין: הופעות חיות של השפים המובילים בישראל במרכזה של במה , מבשלים בלייב,  מול קהל המבקרים. על הבמה יודגמו טכניקות בישול לצד מנות שיוצאות תחת ידם.