מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פיאצה רוסטיקו בפסטיבל שכולו חגיגת עגבניות

פיאצה רוסטיקו בפסטיבל שכולו חגיגת עגבניות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת פיאצה רוסטיקו תערוך בין ה- 11.5-8.5 פסטיבל שמח וחגיגי במיוחד שיוקדש כל כולו לעגבנייה! במסגרת החגיגות תארח פיאצה רוסטיקו שברחוב קפלן בתל אביב, את השף האיטלקי קרלו קאסוני (Carlo Casoni)– השף הראשי של חברת MUTTI מותג מוצרי העגבניות מספר אחת בעולם. יחד איתו יצרו בפיאצה רוסטיקו תפריט מיוחד ששם במרכז את העגבניה בכל המנות – מהראשונות ועד הקינוח!
 
תפריט העגבניות החגיגי של פיאצה רוסטיקו יציע מנות שחוגגות את הירק האהוב כל כך על האיטלקים ועל הישראלים וניתן יהיה למצוא בין השאר: מנה ראשונה של טורט ציפת עגבניות עם צלפים, זיתים ירוקים, בזיליקום וגבינת פטה, פיצה מרגריטה עם פניני בלסמי, עם פטריות פורצ'יני ועגבניות שרי, פפרדלה פסטו עגבניות קלופות וארוגולה, "סלמון מעוך" עם אבוקדו, זוקיני, ורוטב ולוטה עגבניות. החגיגה האדומה תגיע גם למנה האחרונה ובתפריט המיוחד יוצא קינוח טירמיסו עגבניות של רוטב עגבניות, מרמלדת עגבניות שרי, קורנפלקס וקרם מסקרפונה. 
 
לצד כל אלו יוצעו משקאות מיוחדים עם עגבניות: סמוזי עגבניות ופירות וקוקטיילים אחרים עם עגבניות לצד תפריט מיוחד של יינות מטוסקנה – האזור שממנו מגיע השף קאסוני.הפסטיבל עצמו יורגש גם בעיצוב המסעדה, שתקושט באופן חגיגי ושמח בדיוק כפי שנעשה ב"סאגרות" (פסטיבלי אוכל) ברחבי איטליה.  
 

פיאצה רוסטיקו
קפלן 22, מתחם שרונה, תל אביב