מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > קפה קדוש מציג לקראת פורים: קרואמן

קפה קדוש מציג לקראת פורים: קרואמן


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
קפה קדוש, הפטיסרי הנודע מציין השנה חגיגות יובל להקמתו. כחלק מהחגיגות, הכינו בעלי המקום, קרן ואיציק קדוש שלושה סוגי אוזני המן ייחודיים מעשה ידיהם.
 
שלושת סוגי אוזני המן כוללים:
 
אוזני המן עשויים בצק שמרים, מתכון מיתולוגי של מאיר קדוש ז"ל, אביו של איציק, שהכין בשנותיו הראשונות של בית הקפה.
 
אוזני המן מסורתיים עשויים בצק פריך במגוון טעמים. בצק פריך בטעם פיסטוק, אגוזי לוז וקקאו.
 
וגולת הכותרת האחרונה מבית קדוש, 'הקרואמן' – אזני המן ייחודיים במגוון טעמים, עשויים בצק קרואסון, פרי יצירתם הבלעדית של שף קונדיטורים קרן ואיציק קדוש שנולד בהמשך להצלחה המסחררת של הקרונט – שילוב של קרואסון ודונאט וקרופין- קרואסון ומאפין.
 
הקרואמן מיוצר רק בפורים והוא משלב בצק בריוש בשלל טעמים ובצק קרואסון בצורת אוזן המן כשבמילויים ניתן למצוא: שוקולד מריר פטיסייר וקרם ערמונים, קרמל ואגוזי לוז, קרם שקדים פטל ומרמלדת פטל ועוד. 
 
כל סוגי אוזני המן ב'קדוש' באים במגוון טעמים מפתיעים ומפנקים כמו מרציפן פיסטוק, מרציפן אמרנה, תפוחים וחמוציות, אגוזים בקרמל, גבינה, שוקולד לבן וערמונים, מרמלדה ועוד, זאת נוסף לטעמים המסורתיים, של שוקולד, פרג ותמרים.
 
את אוזני ההמן המיוחדים ניתן להשיג בקפה קדוש, כבר מהיום, בעלות של 39 שקלים לקופסת אזני המן מבצק פריך או פרסבורגר, 14-19 שקלים לאזני המן מבצק שמרים, ו-19 שקלים לאוזני המן המיוחדות- הקרואמן. נציין כי ב"קדוש" כל הזמן ממציאים דברים חדשים ולכן עכשיו עד לפורים ניתן יהיה למצוא כל יום טעמים מרגשים ולכן כדאי לעקוב באינסטגרם של קדוש. 
 

קדוש כשר
שלומציון המלכה 6, ירושלים