מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חגיגות יום הולדת 9 בקפה נטו יהוד

חגיגות יום הולדת 9 בקפה נטו יהוד


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
קפה נטו יהוד מציין החודש יום הולדת תשיעי בהפנינג מיוחד עבור קהל לקוחותיו. המקום הפסטורלי והביתי יחגוג בין ה-3.9-28.8 שבוע שבו ייהנו אורחיו ממבצעים מיוחדים, מנות שטרם נראו בתפריט ואירועים גם להורים וגם לילדים.
 
בחלק החגיגה הקולינארי יוצע תפריט של מנות ספיישל בעלות של 9 שקלים למנה כמספר השנים שסניף קפה נטו יהוד חוגג. בין המנות בתפריט: גספצ'ו אנדלוסי - מרק עגבניות קר, מוגש עם שמנת חמוצה ומקל בצק עם פסטו ופרמז'ן, מיני המבורגר סלמון - מוגש בלחמניית מיני חלה עם מיונז בזיליקום וירקות, קוקטייל פטריות שימאג'י ושמפיניון- מוגש על פולנטה תירס עם בצל ירוק ופרמז'ן ו-קרם חציל שרוף עם סלסה תמר מג'הול וטורטיות. מלבד מנות הספיישל שימכרו בעלות מוזלת, קפה נטו יפנקו את המבלים במגשי פירות, קוקטיילים וכמו בכל מסיבת יום הולדת יחולקו גם שקיות הפתעה לילדים.
 
בנוסף, במהלך השבוע יערכו במקום הופעות שיתאימו לכל הגילאים: ביום ראשון (28.8) בשעה 20:30 תתקיים הופעה חיה של BEAT BAND להקת קאברים איכותיים שתבצע עבור הקהל שירים משנות ה-70 ועד מוזיקה עכשווית. ביום שלישי (30.8) בשעה 18:00 יוכלו הלקוחות הצעירים יותר ליהנות מהופעה של הקוסם זיגי שתתקיים ברחבת הדשא של הסניף. 
 

קפנטו
אלטלף 3, יהוד