מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ויה רוסטיקו וטבסקו חוגגות שבוע הפנינג חריף אש

ויה רוסטיקו וטבסקו חוגגות שבוע הפנינג חריף אש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
בתפריט: פיצות חריפות במיוחד, טעמי טבסקו שטרם נראו בארץ ותחרותPizza Picante  של אכילת פיצות אקסטרה חריפות 
 
חנות הפיצות במשקל בשרונה מרקט והרוטב החריף המפורסם בעולם יערכו בין ה-30.7-24.7 שבוע של הפנינג מיוחד שיכניס הרבה פלפל לעוברים ושבים במרקט. 
 
במהלך השבוע יציעו ויה רוסטיקו פיצת טבסקו מיוחדת של: פיצת טבסקו אדום עם חציל ברוטב פטרוזיליה, מוצרלה בופאלו וחלפיניו, פיצת טבסקו אקסטרה חריף עם מוצרלה בפאלו, אורוגולה וחלפיניו, פיצת טבסקו ירוק עם מוצרלה בופאלו, רוטב עגבניות וחלפיניו (מחיר של 10 שקלים ל-100 גרם, כמו שאר הפיצות בחנות). פרסים מיוחדים יוחלקו בכל קנייה מעל 200 גרם כמו, בקבוקוני טבסקו, סוכריות טבסקו ואפילו בקבוקי אספנות מיוחדים של הרוטב החריף. חברת טבסקו תציע בקבוקונים של הרוטב שטרם נראו בארץ, שמי שהפיצה עדיין לא חריפה לו יוכל לתת אקסטרה חיזוק. לאמיצים במיוחד תהיה אפשרות להקפיץ בכוסות שוט את הטבסקו.
 
שיאו של השבוע יערך ביום שבת (30.7) בתחרות "Pizza Piccante" – תחרות אכילת פיצות חריפות של מתמודדים שיגיעו מעמוד הפייסבוק של Via Rustico ויתחרו לסיים מהר יותר את פיצת הטבסקו. מידת החריפות בפיצה תעלה בכל שלב עד לפיצת הגמר – "פיצה דל דיאבלו" שתכריע בין שני מתמודדים. הזוכה במקום הראשון יקבל פרס בשווי 1,000 שקלים, אל גם מי שיגיעו למקום השני לא ייצא בידיים ריקות ויזכה בפיצה מתנה למשך חודש.