מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > רוסטיקו משיקה תפריט חדש

רוסטיקו משיקה תפריט חדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
התפריט ייכנס למסעדות רוסטיקו בזל ורוסטיקו רוטשילד ויכלול 14 מנות שונות וייחודיות מהמטבח האיטלקי החדש שיצטרפו אל המנות האהובות של רוסטיקו 
 
מסעדת רוסטיקו שציינה לאחרונה 10 שנים להיווסדה, עורכת מתיחת פנים בפתיחת העשור החדש ומשיקה תפריט חדש שיכנס למסעדות רוסטיקו רוטשילד ורוסטיקו בזל. התפריט החדש שם דגש מצד אחד, להתאים את עצמו לתקופה הנוכחית ולהביא טעמים ומנות שנוצרו במטבח האיטלקי בשנים האחרונות, אך יחד עם זאת, לשמור על האותנטיות של רוסטיקו ועל המנות האהובות שהפכו עם השנים לחלק מההוויה של המסעדה. 
 
בין המנות החדשות בתפריט: אינבולטיני - גלילות חצילים ממולאות פסטה ופרמיג׳אנו , רוטב עגבניות ובזיליקום (42 שקלים) קפרזה רוסטיקו  - קרעי מוצרלה די בופלה, עגבניות, בצל סגול ובזיליקום (42 שקלים), טריו אנטיפסטי - שלוש צלחות אנטיפסטי משתנות בכל יום לפי בחירת השף (45 שקלים), קרוסטינו  - לחם כפרי בתנור עם "טופינג" משתנה כמו בצל מקורמל וגבינת גורגונזולה דולצ'ה (46 שקלים), טליאטה אלה רוקולה - פילה בקר צלוי ופרוס על רוקולה, פרמיג׳אנו שמן זית ולימון (68 שקלים), פיצה פיורנטינה - פיצה עם קרם תרד וחזה אווז מעושן וביצת עין (64 שקלים), ניוקי חזה אווז וירוקים (71 שקלים), ספצטינו - תבשיל בקר, ירקות שורש ויין לבן עם קרם תפוחי אדמה (82 שקלים), פילה דניס ב"קרטוצ'יו" – אפוי במעטפה, עם ניוקי, ירקות עונתיים וחמאת עשבי תיבול (108 שקלים) ועוד. 
 
לצד כל אלה רוסטיקו עדיין שומרת לקהל אורחיה הקבוע על מנות הקלאסיקה שלה כמו לזניה בולונז (71 שקלים) או ניוקי הערמונים המפורסם (69 שקלים). כמו כן, רוסטיקו מתכננים לרענן בקרוב את תפריט הקינוחים במסעדות ולהוסיף מנות אחרונות חדשות. 
 

רוסטיקו
בזל 42 פינת אשתורי הפרחי, תל אביב