מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

יין כדרך הטבע


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
השילוב המושלם של יין וטבע בסוף שבוע בחודש מרץ ב"הגושרים מלון בטבע" 
 
סופי שבוע שכולם על טהרת סודות היין יתקיימו בהגושרים מלון בטבע: 
כך תוכלו ליהנות מטעימת יינות, סיור יקבים, סדנת יין ואוכל, מופע מוזיקלי, טיפולי ספא וכן סיורי שקיעה וזריחה רומנטיים באווירה קסומה של טבע.
סוף שבוע בנושא יין וטבע ייצא לדרך בתחילת חודש מרץ בין התאריכים : 3-5/3 
 
סופ"ש "יין כדרך הטבע " הנו סוף שבוע קסום המשלב מגוון פעילויות שונות העוסקות ביין למפגש של טעמים , ניחוחות וטבע.  את סוף השבוע נפתח עם סדנת יין (חמישי שעה 20:30 ) הכוללת הסברים על סוגי היין השונים בדגש על היין הגלילי כולל כמובן טעימות שונות של סוגי יין. את שישי בבוקר (שישי 9:30) נפתח עם סיור מודרך ליקב דלתון  - יצא לדרך ברכבים פרטיים , בתשלום 15 ₪ למשתתף. 
את השבת נקבל (שישי 16:30) בהדלקת נרות לצלילי מוזיקה ושירי שבת.  
בשבת בצהרים ( שבת 12:00 ) נקנח עם סדנת יין ואוכל שתעסוק בשילוב בין אוכל ויין והסברים כיצד מבשלים עם יין ואיך מתאימים יין לארוחה.  
 
לצד שלל הפעילויות של מומחי היין והיקבים המובילים של הגליל, נערך המלון גם עם סיורי שקיעה וזריחה , הליכה ספורטיבית עם מדריך צמוד מסביב למרחבי המלון הירוקים, קבלת שבת עם טקס הדלקת נרות לצלילי שירי אהבה וכיבוד קל בלובי, מופעים מוזיקליים בלובי המלון , ארוחות שף גליליות, בניצוחו של שף המלון, שי לוינשטיין, על טהרת חומרי הגלם המשובחים של הגליל, טיפולי גוף ונפש המחכים לאורחים בספא פיורינה היוקרתי של המלון, מרכז ספורט מהמובילים בצפון עם בריכה מקורה וסיורים רגליים מודרכים שאותם מוביל אמן פיסול מקומי המציג את פסליו ברחבי המלון, לצד סיור מודרך הנקרא "עמק הנהר הנעלם – מבט מלמעלה" המתקיים בשטחי המלון.
 מחיר סוף שבוע חבילת "יין כדרך הטבע" לזוג : 
 
כפרי/ קלאסי
לינה וארוחת  בוקר 1980 ₪
על בסיס חצי פנסיון 2500 ₪
 
חדר בוטיק (כולל כניסה למתחם הספא )
לינה וארוחת בוקר 2680 ₪
על בסיס חצי פנסיון 3200 ₪
 
תאריכים נוספים לסופי שבוע במהלך החודשים הקרובים צפויים ב: 14-16/4 וה-19-21/5