מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מטבח לילה משיק תפריט "ארוחת חברים"

מטבח לילה משיק תפריט "ארוחת חברים"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
"מטבח לילה" הידוע בחוויית בילוי תל אביבית ייחודית של אירוח ביתי וחברי, ממש כפי שאנו מארחים חברים בבית, מתחדש בשף ותפריט חדש בקונספט שהפך להיות סימן ההיכר שלו- "ארוחת חברים".  במרכז התפריט מודגש המשפט המהווה את עיקר החוויה שלנו במטבח לילה- "פותחים שולחן באווירת מטבח לילה". ארוחת חברים היא בעצם הדרך שלנו להעניק את החוויה האולטימטיבית לחברים שלנו.
 
"ארוחת החברים, בנויה ממגוון מנות האוכל והמשקאות האלכוהוליים שלנו בתפריט ועל לוח הספיישלים המתחלף מידי יום". מסביר מור סיקורל, מבעלי "מטבח לילה" ובר הקוקטיילים "מונשיין". "התפריט משלב בין אוכל טעים ופשוט אותו הכין באהבה השף שלנו אייל דיין וקוקטיילים יצירתיים או כוס יין ישראלי,  השילוב בין המנות והמשקאות מעניקים להן רבדי טעם חדשים ומלהיבים ויוצרים חוויה שלמה".
 
בין שלל המנות, שחלקן נוצרות ממש ברגע הדפסת התפריט, מחומרי גלם טריים  תוכלו לטעום:  סביצ'ה עשבים: קוביות דג ים טרי עם כל הירוקים (46); קריספי ג'ינג'ר: עם ירקות שורש, קרמל, סויה, וטוסטונים המגיעים בצד הצלחת (46), יופקה של מדאם ראשל: מאפה טורקי במילוי תרד ריקוטה (46), פילה דניס המוגש על יוגורט כבשים וטחינה גולמית (54), ניוקי תפו"א (56), פילה דג ברוטב אדום (54), שרימפס טמפורה (56), קלאמרי צרוב על הפלאנצ'ה עם תרד וצ'יפוטלה על לבנה מקומי (59),  נתח קצבים עשיר (69), סלקים על יוגורט, גרידת לימון וסילאן (34), פילה בקר על קרם תירס טרי (84), שווארמה דג: פילה דג קצוץ מוקפץ עם בצל, המוגש על גבי טורטייה עם פסטו עשבים חריף (59); סוכריה- כדור של קרם ברולה מושלם (14 ₪ ליחידה). בתפריט האלכוהול והקוקטיילים המיוחדים תוכלו ליהנות מ- סנגריה עם שפם / חמה/ כל הערב- (79)- פינלנדיה/שרדונה/תמצית תבלינים/פירות יער ( 38); ספייסי ג'יליה- ג'ין/צ'ילי חריף/תמצית לימון ופטרוזיליה/טוניק ( 38); ביטר בבר- מרטיני ביטר/ג'ין/תמצית הדרים ביתית/סודה (38); במבליק- ערק/אמארטו/אשכולית אדומה/קרנבריז (38)

מטבח לילה
לילינבלום 43, תל אביב