מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > רשת המסעדות "אלפרדו" מחברת בין דתיים לחילוניים

רשת המסעדות "אלפרדו" מחברת בין דתיים לחילוניים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

רשת המסעדות שמחברת בין חילונים ודתיים

רשת המסעדות האיטלקית  הכשרה למהדרין הראשונה בישראל

 

שמה של רשת המסעדות "אלפרדו" הולך לפניה , המסעדה אשר הייתה אמורה לשמש חלבייה לעובדי מקומות העבודה הסמוכים הפכה לרשת מסעדות מצליחה  אשר מדי יום סועדים בה מאות אנשים. "אלפרדו" הינה רשת  המסעדות האיטלקיות הכשרה למהדרין הראשונה בישראל  והיא נחשבת לאחת מהמסעדות הכשרות למהדרין המבוקשות ביותר בארץ הן בזכות האוכל האיכותי והטעים והן לאור העובדה כי עורכי אירועים רבים, פרטיים ועסקיים, מעדיפים לבחור במקומות כשרים למהדרין על מנת לתת מענה לכל סוגי הסועדים.

 

 "אלפרדו" הינה בבעלותם של מספר שותפים ערן בן עמי, אשר לו ניסיון של למעלה מ-13 שנה בעולם המסעדות  ובני הזוג דוד וריקה עגיב בעלי נסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום המסעדנות. כמו כן, הרשת מנוהלת על  ידי ליאור נזר, אשר לו ניסיון של למעלה מ- 13 שנים בתחום המסעדנות.

לאחרונה,  החליטו השותפים להרחיב את הרשת לאור הביקוש הרב ולהקים סניפים נוספים בזכיינות וכמו כן הוחלט לשים דגש על נושא הכשרות במטרה  לתת מענה לקהל רב התר אחר מסעדות איכותיות כשרות למהדרין ברחבי הארץ  זאת מפלי לפגוע האיכות חומרי הגלם או באיכות המנות.

 

הרשת , אשר הוקמה בשנת 2002, מונה כיום שלושה סניפים בפתח תקווה , רעננה וראשל"צ (שנפתח לאחרונה) ובשנים הקרובות צפויה לפתוח מספר סניפים נוספים ברחבי הארץ שהראשון ביניהם ייפתח במהלך החודש בירושלים שהמטרה היא להפוך לרשת בוטיק אשר כל סניפיה אחידים.  "אלפרדו " מציעה תפריט יוקרתי, איכותי ומגוון  הכולל פסטות, פיצות, דגים , לזניות , סלטים ,לחמים  וששם דגש על מנות גדולות, יפות ומשביעות. תפריט הרשת מתעדכן פעמיים במהלך השנה בחורף ובקיץ וכל העת נכנסות אליו מנות חדשות ומקוריות. כמו כן, הרשת מתמחה באירועים יוקרתיים פרטיים ועסקיים.

 

מסעדות הרשת מרווחות והדגש בהן הינו על קו עיצובי נקי המקנה אווירה נעימה ומזמינה. בשלושת הסניפים ישנה רחבת ישיבה חיצונית בנוסף לחלל המסעדה. בכל אחת מהמסעדות בר עשיר עם תפריט בר ייחודי  אשר נותן מענה לשעות המאוחרות של הלילה.