מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > 'חוות צוק-המעדניה' תארח את יקב ספרה ואת היינן דורון רב הון

'חוות צוק-המעדניה' תארח את יקב ספרה ואת היינן דורון רב הון


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

'חוות צוק-המעדניה' תארח את יקב ספרה ואת היינן דורון רב הון

10 באוגוסט ·כחלק מסדרת ערבי אירוח אנשי יין במסעדה ● 'ערב לבן'

 

'חוות צוק-המעדניה' החלה בסדרה של אירוח יקבים וייננים לארוחה, טעימת יינות ושיחה בנושאי יין. המפגש הקרוב יתקיים ביום שני 10.8 עם היינן דורון רב הון, תחת הכותרת 'ערב לבן'.

 

במסגרת הארוחה יטעמו היינות הבאים של יקב ספרה: ריזלינג 2014 ושרדונה 2014, אשר שניהם עתירי מינרלים וחומציות טבעית; וכן First Page 2014, שהינו בלנד של סמיון, פינו גרי וריזלינג,
ו-White Signature 2013, בלנד של סמיון ושרדונה.

בנוסף, יטעמו במסגרת המפגש בטעימה עיוורת 4 יינות לבנים נוספים מישראל ומהעולם. 

 

אלו ימזגו לצד מנות של שף חוות צוק-המעדניה, אסף שנער, שיותאמו במיוחד ליינות, ביניהן: מנות ראשונות של ירקות אורגניים וגבינות מחוות צוק, דגים נאים, דגים כבושים ועוד; וכן מנה עקרית של "בשרים על קרש" עם מבחר בשרים מהקצביה.

 

מחיר השתתפות בערב: 200

לפרטים נוספים והזמנות: 077-5155905

יום שני, 10 באוגוסט, 19:30

'חוות צוק-המעדניה': משה פרלוק 5, רמת אביב החדשה, http://www.zuk-farm.co.il/

 

'חוות צוק-המעדניה' הינה מקום מפגש קולינרי בבעלות החוואי תומר צוק והשף אסף שנער, אשר נפתח מאהבה לאוכל ולאירוח ומתוך הרעיון של להביא לצלחת של הסועד את שמגדלים ומייצרים בחוות צוק. 'חוות צוק-המעדניה' מציעה ליהנות מארוחות במסעדה, ממוצרי מעדניה, מבשר טרי מהקצבייה ועוד. רבים מהמוצרים המוצעים במקום מגיעים היישר מ'חוות צוק', הממוקמת בעמק האלה, בה מגדלים טלאים, מייצרים גבינות, מלקטים ירקות ותבלינים וכדומה. המסעדה במקום היא היחידה בארץ הפועלת בסגנון Farm to Table, תוך שימת דגש על חומרי גלם משתנים, טריים ועונתיים.

חוות צוק המעדנייה
זריצקי 4, רמת אביב החדשה , תל אביב