מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת 'טייגר לילי – שרונה מרקט' צפויה להיפתח במהלך חודש אוגוסט

מסעדת 'טייגר לילי – שרונה מרקט' צפויה להיפתח במהלך חודש אוגוסט


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת 'טייגר לילי – שרונה מרקט' צפויה להיפתח במהלך חודש אוגוסט

אחות תאילנדית אותנטית לטייגר לילי – ת"א, שברמת החייל

 

'טייגר לילי', התאילנדית האותנטית, עומדת לפתוח במהלך אוגוסט מסעדה נוספת, והפעם בשרונה מרקט.

 

'טייגר לילי-שרונה מרקט' תציע אף היא תפריט תאילנדי אותנטי מגוון, עשיר בטעמים וריחות, המושפע מאד מאוכל הרחוב של בנגקוק ומתבסס על מתכונים מסורתיים וחומרי גלם טריים, והכל בניצוחו של השף יניר גרין.

 

גם הפעם השקיעו רבות בעיצוב המסעדה, אשר תוכננה כסמטה בשוק בבנגקוק המקורה בגגון "פח", עם תחנות אוכל, דוגמת תחנת סלט הפפאיה האהוב והמוכר "סום טאם" ותחנת הבננה לוטי; עם עגלת מרקים; עמדת ווקים ועוד.

כ-160 הסועדים (כ-100 בפנים ו-60 בחוץ), שיתארחו במסעדה, יוכלו ליהנות מישיבה על ספסל ארוך, כסאות בר, או כסאות ישיבה "רגילים". 

ברקע אלו יוצבו מעין 'שלטי שוק', תהיה תצוגה של כלי אוכל וכלי בית תאילנדים, באזורים שונים במסעדה מצפים אריחים מצויירים את הקירות, ולהשלמת האווירה גם עמדת השייקים עוצבה כבתוך אוטובוס תאילנדי ועוד.

 

"נוכח הביקוש הרב לאוכל התאילנדי האותנטי, החלטנו לפתוח מסעדה נוספת בשרונה מרקט. הבחירה להקים המסעדה ביעד זה נבעה מהיותו ממוקם במרכז עסקים, מגורים ובילויים פעיל; מהיותו מוקד קולינרי ברמה הגבוהה ביותר; ומהיות השוק כולו משדר את הערכים והסגנון הצעיר, ה'שיקי' והאיכותי - המאפיינים את 'טייגר לילי'.", מסר משה הראל, שותף ומנכ"ל מסעדות 'טייגר לילי'.

 

טייגר לילי שרונה מרקט
אלוף דוד אלעזר 6, מתחם שרונה, תל אביב