מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת "ארטישוק" במושב גיאה חוגגת שנה לפתיחתה

מסעדת "ארטישוק" במושב גיאה חוגגת שנה לפתיחתה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

בלב מושב גיאה, שוכנת מסעדת "ארטישוק" במקום קסום ושקט שהוקמה על ידי אירה קובלובה ואדיר קוגן, בני זוג שהתאהבו בעולם המסעדות והחליטו להגשים חלום ולפתוח מסעדה כפרית באווירה משפחתית. המסעדה שנפתחה לפני כשנה, מרווחת ומעוצבת בסגנון כפרי מודרני עם חלונות גדולים המשקיפים אל נוף ירוק ופסטורלי ומרפסת עץ נעימה המשרה אווירה של נופש אמיתי.

 

תפריט המסעדה  מגוון מאד ומשלב בין מנות מן המטבח האירופאי והישראלי בו כל סועד יוכל למצוא את המתאים לו בכל שעות היום: ארוחות בוקר מפנקות מוגשות לאורך כל היום, לצד מנות ראשונות מפתיעות,  בשרים ודגים, מנות טבעוניות מחומרי גלם איכותיים. במקום עושים בעבודת יד את הפסטות, לחמי מחמצת והפיצות הטריות שניתן גם לקחת כ TAKE AWAY. גם הקינוחים המפנקים נעשים במקום ומשתנים בהתאם לעונה.

 

בימים אלו, מסעדת ארטישוק משיקה את תפריט הקיץ שלה עם מגוון מנות מיוחדות ומרעננות, בין המנות:

גרבלקס סלמון כבושתוצרת הבית בליווי קרם פרש ביתי לצד סלט דק ורענן של מלפפון, עירית ושמיר מוגש עם צנימים פריכים, סלט ארטישוק צרוב בתערובת עלי חסה, חזה עוף, קרוטונים, קולפני פרמזן ברוטב אנשובי ויין לבן, פסטה נוֹבּוּ  פטוצ'יני עבודת יד עם נתחוני חזה עוף, שעועית ירוקה, רצועות גזר דקות ובצל ירוק ברוטב נוֹבּוּ אסיאתי קלאסי עם שומשום לבן, קבב דג ים קציצה עסיסית קצוצה בסכין מבשר לברק ומוסר ים, עשירה בעשבי תיבול וצרובה על הפלנצ'ה, מוגשת בליווי פוטטוס ורוטב אנשובי קטיפתי, שניצל סינטה דג וקריספי המוגש עם פירה תפוח אדמה חלבי, קינוח סמיפרדו חלבה ופקאן בצלוחיות קדאיף אפוי ומתוק, בליווי יוגורט עזים חמצמץ וסילאן ועוד ועוד...

**החל מחודש יולי, תינתן לסועדים הנחה של 30% על כל ארוחה החל מהשעה 18:00 ועד הסגירה**

 

בזכות האווירה הביתית והאווירה השלווה של המושב, ניתן לבלות במקום שעות ארוכות. המסעדה ידידותית ביותר למשפחות (ולכלבים!) ומעבר להגשת מנות שילדים אוהבים, כל ילד מקבל דפי יצירה וצביעה ויש אפשרות לצאת להשתעשע בפינת החי שבסמוך למסעדה ובמגרש משחקים לקטנים. כמובן שכל מי שמגיע למסעדה לא מתאפק ונכנס לגלריה המקסימה "בחצר" שבסמוך למסעדה המאגדת בתוכה ריהוט, כלים, חפצים, טקסטיל, תכשיטים, תיקים ועוד פריטים משגעים למכירה.

 

על מנת להשלים את החוויה הקולינארית, בכל יום שישי מתקיימת "מרפסת מוזיקלית בארטישוק", הופעות מוזיקה חיה בין השעות 10:00-12:00 כדי לפתוח בכיף את סוף השבוע על המרפסת המקסימה.

מדי חודש, מתקיימות גם בימי חמישי בערב הופעות מוזיקה שונות כגון: ג'אז, בוסה נובה, מוזיקה לטינית, הרכבים ישראלים ועוד עם תפריט מותאם לאופי הערב ואווירה סוחפת עם ריקודים עד השעות הקטנות של הלילה.

 

בדף הפייסבוק של המסעדה ניתן גם להתעדכן על תערוכות המתארחות במסעדה ועל מגווןסדנאות בישול המתקיימות במסעדה על ידי שפים מוכרים ושפים מקומיים שבאים להתארח . הסדנאות מיועדות למבוגרים ואף לילדים בכל הגילאים (החל מגיל 4) שרוצים לחגוג יומולדת באווירה קצת אחרת. צוות המסעדה מעביר גם סדנאות פרטיות בבית הלקוח.

 

שעות פתיחת המסעדה:א'- ו' 9:00-22:00 , שבת 10:00-20:00

מושב גיאה, משק 42

לפרטים והזמנות:08-850-1300, 053-7226605

ארטישוק
משק 42, מושב גיאה