מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פרש קיטשן משיקה תפריט שייקים קייצי ובריא

פרש קיטשן משיקה תפריט שייקים קייצי ובריא


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
שייקייצי
 
הקיץ הגיע באופן רשמי ורשת "פרש קיטשן" שהביאה לארץ את בשורת בתי הקפה הבריאים, משיקה תפריט שייקים קייצי ומרענן בסניפי הרשת בנוסף לקונספט חדש "Freshake"- סניפים בהם ימכרו מגוון שייקים בטעמים מפתיעים
 
רשת בתי הקפה פרש קיטשן, אשר מעניקה מענה לאלו המחפשים לאכול טעים, טרי ובריא, משיקה החודש תפריט שייקים מרענן שנבנה יחד עם תזונאית ונטורופת הרשת ומבוסס על פירות, ירקות, יוגורט, מיצים טבעיים עלים ירוקים ומזונות-על (superfoods).
 
כחלק מהתפתחות הרשת ויציאתה מעבר לגבולות ת"א, פרש קיטשן משיקה גם קונספט חדש בשם Freshake – בר שייקים מרעננים ובריאים עם מיצים טבעיים בסניפים מעוצבים בקניונים. הסניף הראשון של פרש שייק נפתח לאחרונה בקניון רחובות.
 
 בתפריט השייקים החדש בסניפי פרש קיטשן ניתן ליהנות מ:
     שייק אנרגיה התורם לאנרגיה לאורך זמן מתאים במיוחד לפני אימון גופני ומשפר תחושת עייפות (מבוסס על בננות טריות, תמרים לחים, על בסיס מיץ תפוזים סחוט טרי וסילאן).
     שייק חידוד זיכרון העשיר בויטמינים ובמינרלים המחדדים תהליכי חשיבה וזיכרון (מבוסס על תפוח ירוק, מקלות סלרי, עלי נענע, על בסיס מיץ תפוזים סחוט טרי וסילאן).
     שייק סופר שייק- השייק המושלם בשביל הגוף, מכיל "סופר-פוד" (מזון על) ומבוסס על פרי האסאי הבריזלאי, בננות טריות, תמרים לחים, זרעי צ'יאה, זרעי פישתן וגרגירי גוג'י-ברי, והכל על בסיס מיץ
      חמוציות טבעי.
 
 
בנוסף, ב-FRESHAKE שבקניון רחובות מוצע תפריט שייקים מגוון ונרחב עם שייקים נוספים. אחד השייקים הפופולאריים נקרא DAY Maker-  שייק חדשני שמשלב יוגורט עם פירות הדר, חמוציות, אננס, בננה ותותים.
 
 להשיג בסניפי רשת "פרש קיטשן"
 
 

פרש קיטשן
בן יהודה 77, תל אביב