מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > קיץ חם על הגריל עם הבשרים של מרינדו

קיץ חם על הגריל עם הבשרים של מרינדו


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מרינדו אחד העם 58, בתל אביב, מזמין את הקהל הרחב ליהנות מהבשרים הטריים של "מרינדו-הבשר מהגולן", בתפריט חדש, מנות מיקס גריל חדשות, טעימות מיקסים עם סוגי הבשר של מרינדו וספיישל כל יום.
 
יום א' - ספיישל משתנה מהדיר, בין השעות 12:00-17:00
יום ב' - מנה ראשונה 1+1, בהזמת מנה עיקרית
יום ג' - סטייקים-  1/2 ק"ג סטייק עם עצם פורטר האוס, פריים ריב וסטייק ניו יורק - במחיר 129 ₪
יום ד' - מיקס גריל במחיר מיוחד
יום ה' - בירה בזלת מהחבית 1+1 
בימים א'-ה' החל מהשעה 17:00 - 1+1 המבורגר לבחירה עגל, טלה או אנטריקוט.
 
חדש בתפריט!!! מנות מיקס גריל: מיקס רועים, מיקס בוקרים, מיקס מרינדו, וטעימות מיקסים עם סוגי הבשר של מרינדו, בין 1/2 ק"ג ל- 1.2 ק"ג, בניצוחו של שף אריאל כהן. עוד בתפריט הערב מבחר הבשרים הטריים של "מרינדו": פטה כבד טלה ופרנה צלויה, טרטר וטפנד-טרטר שייטל עגל טרי בתיבול טפנד, זיתי קלמטה וצלפים מוגש עם פרנה, קרפצ'יו עגל פיקנטי ופרמזן עם פרנה, סטייקים: מינוט סטייק, תפו"א מהגריל וסלט ירוק, סינטה מהגולן-תפו"א אפוי ועגבניות שרי קלויות, שייטל טלה מהדיר ברוטב וורצ'סטר ותפו"א אפוי, צלעות טלה או טיבון טלה (מנת sharing), סנדוויצ'ים מהמעשנת: פייסל שוק טלה מעושן, טחינה, בהדונס, עגבניה ובצל סומק, מפולפל מעושן- רוסטביף, איולי, חרדל, אורוגולה, עגבניה וארטישוק, ספיישל: סטייק פריים ריב 500/700 גרם (אנטריקוט עם עצם), פורטר האוס 600 גרם. (הספיישלים מוגשים לצד תפו"א/פטריות צלויות וסלט ירקות) ועוד.
לצד המנות ניתן להזמין ממבחר יינות מרינדו במחירי מדף או בירה בזלת מהחבית.
 
לצד מסעדת מרינדו אחד העם, מעדניית "מרינדו-הבשר מהגולן", המציעה: מגוון בשרים של מרינדו, יינות מרינדו, שמן זית של מרינדו, מטבלים ומרינדות להשריית הבשר ולבישול וכן- מוצרים אסיאתיים, פסטות, תבלינים, נקניקים, מעדנים נוספים, כלי בישול ועוד.
 
 

מרינדו
אחד העם 58, תל אביב