מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

מסעדת ARIA חוגגת שנתיים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
השף גיא גמזו ממסעדת ARIA מארח את השפים המובילים: ישראל אהרוני ומידן סיבוני כחלק מחגיגות יום ההולדת השני של המסעדה שיערכו  (7-13/6), כאשר מדי ערב יוצעו תפריטים יוצאי-דופן.
 
השף ישראל אהרוני יצטרף לחגיגות בשני ערבים אסייתיים, השף-סושי מידן סיבוני יגיע גם הוא לערב קולינארי ייחודי ואף רחל גמזו, אמו של שף ה-ARIA גיא גמזו, תיכנס למטבח המסעדה לערב פרסי באווירה אותנטית; לרגל יום ההולדת השני של מסעדת ARIA, השף גיא גמזו מארח את מיטב השפים לשבוע של סעודות חגיגיות שילוו בהופעות ג'אז, מסיבות בניצוחם של די-ג'ייז מובילים מהעולם שינגנו מדי ערב בקומת הבר, בספיישל קוקטיילים קייצי ומפתיע ובהשקה לדיסק חדש.

ביום ראשון 7/6 בקומת המסעדה תתקיים ארוחה סגורה ללקוחות הפוקדים את המסעדה מיום הקמתה. בקומת הבר תיערך הופעת ג'אז מתוך "100 לילות של ג'אז" בשיתוף עיריית תל-אביב.

ביום שני 8/6 מארח השף גיא גמזו את השף-סושי, מידן סיבוני, לערב דגים ופירות ים "על הקרח".
בין המנות: סשימי דג ים על הקרח עם סויה לבנה; פלטה של דגים נאים עם פונזו, ויניגרט וואסבי פלפל טזמני וסויה בהירה, וויניגרט ג'ינג'ר; סביצ'ה סלמון שוחה בשלולית של מיסו ומוגש בתוך צדפת אויסטר; קרפצ'יו שרימפס קריסטל עם ויניגרט של חלב קוקוס עדין ובזיליקום שחור.

בימים שלישי 9/6 ורביעי 10/6 בקומת המסעדה מארח השף גיא גמזו את השף ישראל אהרוני, מחלוצי השפים שהביאו את המטבח האסייתי לישראל, לשני ערבים בקונספט אסייתי. על הקינוחים אחראי דורון לורן מ"לחם ושות'". לאחר הארוחה, השף אהרוני ינגן בעמדת הדי-ג'יי שבקומת הבר.
בין המנות: גושטגידזה ממולא בבשר טלה ובצל לבן לצד יוגורט כבשים ריצ'לה וראשד; דגים צרובים על הפלנצ'ה בתערובת תבלינים סצ'ואנית, עגבניות קיץ, כוסברה ונענע; סלט נתח קצבים עם עלים ארומאטיים בוטנים שבורים וויניגרט סוכר דקלים; חזה ברווז על צ'אטני אגסים (מנה מיתולוגית של אהרוני ממסעדת "תפוח זהב").

ביום חמישי 11/6 יתקיים ערב ספיישלים בניצוחו של השף גיא גמזו.

ביום שישי 12/6 השף גיא גמזו מארח את אמו, רחל גמזו, לקבלת שבת עם תפריט מסורתי המושתת כולו על תבשילים פרסיים מבית אמא, ומנות המוגשות למרכזי השולחנות.
בין המנות: סלטים של בית; חורשט סבזי; לשונות של טלה עם מנגולד וגרגירי חומוס; גונדי; קסטה.

ביום שבת 13/6 יתקיים ערב ספיישלים בניצוחו של השף גיא גמזו.

יש להזמין מקומות מראש.
 

אריא - מסעדה
נחלת בנימין 66, תל אביב