מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מלון וולדורף אסטוריה משיק במסעדת היוקרה את התפריט החדש

מלון וולדורף אסטוריה משיק במסעדת היוקרה את התפריט החדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
השף הראשי ברק-מזרחי מציע מנות מוקפדות חדשות . בהן -חזה עגל כבוש על הפלנצ'ה וספריבס עגל בבישול ארוך, מדליוני עין אנטריקוט, אוסבוקו טלה וסלק ולוקוס בקרם אפונה נענע 
 
מלון וולדורף אסטוריה ירושלים משיק את תפריט 2015 של מסעדת השף הבשרית של המלון- מסעדת הפאלאס. בתפריט מנות מוקפדות ומרעננות, המתבססות על המטבח הצרפתי עם השפעות של המטבח הים התיכוני המודרני. בהרכבת המנות נעשה שימוש במוצרים ובחומרי גלם איכותיים ביותר ובמרכיבים המקומיים שיש לעיר ירושלים להציע. את הרכבת התפריט החדש ביצע השף הראשי של המלון איציק מזרחי ברק.
 
איציק מזרחי ברק מונה לפני מספר חודשים לשף הראשי של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. ברק כיהן כשף ראשי במלונות יוקרה מהמובילים בישראל במשך שנים רבות, בקייטרינג היוקרתי של פול אסנהיים, בקומפלקס היוקרה בארמון הרודס שרתון  באילת,  במלון שרתון סיטי טאוור בתל אביב ובמלון שרתון פלאזה בירושלים.
במסגרת השתלמויותיו נסע פעמים רבות לרחבי ארצות הברית, יפן, והונג קונג והשתלם במיטב המסעדות מתוך רצון ושאיפה ללמוד, להתחדש ולרכוש ידע נוסף. בין השאר שף איציק ברק עבר השתלמויות בניו יורק במסעדות Daniel Boulud, ו Le Bernardin , Per –Se  של תומס קלר, L’Atelier de Joel Robuchon , לנדמרק מנדרין בפריז ובהונג קונג, ב"שנגרילה" בפריז ובנוסף גם במלון Hilton Tokyo Conrad במסעדת השף של גורדון רמזי. 
 
בין המנות הבולטות בתפריט  2015 של מסעדת הפאלאס ניתן למצוא: 
 
קדירת טלה הכוללת לשון, אוסובוקו וצלעות, תפוח אדמה אפוי, שעועית ירוקה, קונפי עגבניות שרי עם ציר טלה ויין אדום 
 
מדליוני עין אנטריקוט (250 גרם) פטריות שימאג'י, עלי תרד פריכים, קרם בטטה, ערמונים קלויים וציר בקר מצומצם 
 
צלעות טלה צלויות ועלי טימין, קונפי שום, תפוחי אדמה מקורמלים, קרם שורש פטרוזיליה וציר טלה מצומצם 
 
פילה לוקוס אפוי עם עלי טימין ושום קונפי הכולל ארטישוק, עגבניות, קרם אפונה ונענע, ברוטב ביסק דגים מוקצף 
 
פילה סלמון צלוי על מחבת לוהט עלי תרד פריכים, זוקיני, קרם תירס, לפת מקורמלת, רוטב שומר ופסטיס 
 
קונפי סלמון במסך עשן טרטר טונה אדומה במעטפת מלפפון, קרם סלק ומלח ים אטלנטי 
 
קונסומה עוף חזה עוף, דלעת, זוקיני וקולרבי 
 
 
מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר.  במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל. אשתקד נבחר המלון בתחרות מפתח הזהב לאחד משלושת מלונות היוקרה המעוצבים ביותר בעולם לשנת 2014.
 

The Palace Restaurant כשר
אגרון 26, מלון וולדורף אסטוריה, ירושלים