מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מיטב יינות יקב הרי גליל בשילוב תפריט אביבי מיוחד

מיטב יינות יקב הרי גליל בשילוב תפריט אביבי מיוחד


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
יינות יקב הרי גליל בשילוב תפריט אביבי בערב חד פעמי של השפים יוסף (זוזו) חנא (מגדלנה, תנורין) ומנה שטרום (קמפנלו) בארוחה של נגיעות איטלקיות בהשפעת הגליל 
 
מסעדת מגדלנה, צומת מגדל, מרכז מסחרי , יום רביעי, 25 במרץ, בשעה 19:30

שף יוסף (זוזו) חנא, מארח את שף מנה שטרום, לארוחה איטלקית בהשפעה גלילית בליווי יינות יקב הרי גליל, ותפריט ייחודי המשלב בין המטבח האיטלקי למטבח הלבנוני והים תיכוני, בה יביאו השפים לידי ביטוי נגיעות איטלקיות בשילוב חומרי גלם גליליים ועונתיים. 
 
הארוחה תחל בקבלת פנים, בה יוגש "אפריטיבו" במרפסת המסעדה, הצופה על הכנרת, בליווי יין בלאן דה נואר-לבן מאדום 2014, יין חדש של יקב הרי גליל (יין אביבי לבן המיוצר מענבים אדומים), לצידו יוגשו מהטאבון מגוון פיצטות, כגון: לחמאג׳ון ארמני, שאנקליש- לאבנה קשה, מפוררת על עגבנייה בצל וסומק, מוצרלה ועגבניות לחות ובזיליקום, ברוסקטה מחמרא, סרדינים מהכנרת עם איולי שומר בר וסלט פריקי.
 
לאחר קבלת הפנים, סביב השולחנות, יוגש תפריט איטלקי-גלילי הכולל: לפתיחה תוגש מנה אישית של שלישיית "קרודו"- בשר, דגים וירקות גליליים. לאחר מכן יוגשו למרכז השולחן: פסטה פפרדלה עם דג ים, קלמרי סגול, פול ירוק, שומר ולימון, רביולי במילוי עכוב, שקדי עגל, חמאה ולימון, רביולי במילוי גבינות גליליות בעגבניות ומרווה, ריזוטו אקוורלו עם בשר טלה, שקדים ירוקים וראשד ולסיום קינוחים מפתיעים.
 
את הארוחה ילוו יינות יקב הרי גליל: הרי גליל ויונייה 2014, אביבים 2013, גליל אלה 2012 וגליל ברברה 2012 - בציר חדש.
 
יקב הרי גליל, יינן ראשי מיכה ועדיה, היקב שוכן בין כרמיו, ביראון שבהרי הגליל העליון. ביינות שילוב מאפיינים ייחודיים של הרי הגליל העליון, אדמותיו רוויות ההיסטוריה, כורמים ותיקים בעלי מומחיות רבת שנים בטיפוח ענבי איכות, עבור הייננים לייצור יינות משובחים. ליקב שישה כרמים הנטועים באדמת הרי הגליל העליון הפורייה, בגובה של עד 700 מטר מעל פני הים. מבחר הכרמים מאפשר יצירת מגוון יינות, מתוך פסיפס רחב של ענבים.
 
מסעדת קמפנלו בתל אביב של שף מנה שטרום, השף מנה שטרום, הנחשב לשגריר הקולינרי של איטליה בישראל, פתח לפני 3 שנים את קמפנלו בת"א. בקמפנלו, חרטו על דגלם, השפים אריק לופו ומנה שטרום, את הסיסמה "אוכל איטלקי אמיתי". בקמפנלו- בית קפה מסעדה, מגישים ארוחות בוקר נפלאות, קפה איטלקי משובח, ארוחות עסקיות משתלמות במיוחד וארוחות ערב הכוללות: פיצות, פסטות ועוד מעדנים איטלקיים.
 
מסעדת "מגדלנה" של שף יוסף (זוזו) חנא, שוכנת על שפת הכנרת, בצומת מגדל ומציעה קונספט חדש לעולם המסעדות המזרחיות ומטבח גלילי מעודן, עם נגיעות לבנוניות וים תיכוניות. התפריט מתבסס על חומרי גלם ועשבי תיבול עונתיים, דגים טריים ושילוב בין טכניקות בישול מסורתיות לצד חדשות.
 
מחיר הארוחה- 220 ₪ לאדם (כולל יין). מספר המקומות מוגבל. יש להזמין מקום מראש.
 

מגדלנה
מתחם קניות צומת מגדל, גלילאו, מגדל