מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

West Side משיקה תפריט חדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת West Side (ווסט סייד), הממוקמת מול הים במלון רויאל ביץ' ת"א, השיקה תפריט חדש ומעניין של השף גיא מלכה. 
המסעדה, אשר מגישה תפריט ישראלי-ים תיכוני, עכשווי וכשר, פתוחה מידי ערב, למעט שישי ושבת, לציבור הרחב (לא רק לאורחי המלון), ומציעה שירותי Valet Parking ללא תשלום (בתיאום מראש). 
 
בין המנות הראשונות המוצעות לבחירה: מרק בהשראת ירקות שורש של חורף בניחוח פורצ’יני (45 ₪); פילה בקר עם ריזוטו פטריות וערמונים (55 ₪); דגים שעלו ברשת הבוקר מטוגנים בקמח תירס, טחינה אל ארז וקרם לימון כבוש (52 ₪); טונה בלו-פין - סאשימי טונה אדומה עם טאבולה עדשים שחורות, קרם חצילים לבן, סלקים מוחמצים וקרם שום ירוק (68 ₪); ועוד.
 
במנות העיקריות ניתן ליהנות, בין היתר: מפסטה פפרדלה עם קרם עגבניות שרי צהובות, שום, בזיל, שמן זית ופירורי לחם מושחמים בכמהין (68 ₪); סוכריות של עוף בזיגוג ציר חום עם ראגו עדשים שחורות, בצל נמס, תרד, יוזו וגזר מקורמל (88 ₪); מסבחת דגי ים חומוס עם ויניגרט ארטישוק ואורגנו חם, עשבים, טחינה ועגבנייה סחוטה (95 ₪); אנטריקוט רמת הגולן עם פירה משובח ביותר (125 ₪); ועוד.
 
בין הקינוחים המוגשים בתפריט החורף: קרם ברולה ערמונים (42 ₪), טארט טאטן עם גלידת קינמון צ'ילי (45 ₪), סופלה שוקולד עם אספרסו וגלידת נוגט ושקדים (45 ₪) ועוד.
 
המסעדה מציעה גם בר משקאות גדול, עם התמחות בהכנת עשרות סוגי קוקטיילים, לצד תפריט יין עשיר ומגוון.
 

ווסט סייד כשר
הירקון 19, מלון רויאל ביץ' תל אביב , תל אביב